:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

صنعت دریایی با وجود تحریم بی‌سابقه پویا و فعال است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی تحریم مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا گفت: با وجود تحریم‌های سنگین و بی‌سابقه آمریکا، صنعت حمل و نقل دریایی ایران با تلاش دریانوردان و دریائیان کشورمان همچنان پویا و سرزنده است.
کد خبر: ۱۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
اقتصادگردان- دولت ترامپ در آخرین هفته از حضور در کاخ سفید شخصیت های جدیدی از مسولان ایرانی را مورد تحریم قرار داد که مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از جمله این افراد بود.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی امروز به نقل از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نوشت:اقدام خصمانه دولت قانون شکن آمریکا در تحریم مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که وظیفه انتقال کالاهای اساسی و مایحتاج مورد نیاز مردم به کشور را عهده دار است، بار دیگر حقد و کینه استکبار نسبت به ملت قهرمان ایران را به روشنی به نمایش گذاشت.

محمد راستاد اضافه کرده است: تحریم این مقام و سایر مدیران متخصص و تلاشگر حوزه حمل و نقل دریایی نشان داد با وجود تحریم های سنگین و بی‌سابقه آمریکا صنعت حمل و نقل دریایی ایران با تلاش دریانوردان و دریائیان کشورمان همچنان پویا و سرزنده است.

وی آورده است: توفیق و سربلندی همه تلاشگران صنعت حمل و نقل دریایی را در ادامه این مسئولیت خطیر، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.