:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

انعقاد قرارداد چهارگانه در حاشیه نمایشگاه نفت، داخلی سازی ۲۰میلیون یورویی لوله های طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در اسفراین

معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با امضای قرارداد چهارگانه بین واحد صنعتی لوله گستر اسفراین تابعه ایدرو و پیمانکاران طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت شرکت ملی نفت ایران به ارزش معادل ۲۰ میلیون یورو بخش دیگری از فرایند داخلی سازی لوله های جداری و جریانی نفت آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
اقتصادگردان- به گفته محمد نوری امیری بر اساس این قراردادها ۱۵ هزار تن انواع لوله های موردنیاز در پروژه های فروزان ، سیاهمکان اهواز ۱ و ۴ و منصور آباد تولید و تامین می شود .

مدیرعامل لوله گستر اسفراین نیز پس از امضای این قراردادها گفت : در مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت (موسوم به طرح ۲۸ مخزن) با راهبری شرکت ملی نفت ایران بعنوان متولی اصلی اجرای طرح، بهینه سازی و یکپارچه سازی سفارشات و تعامل هدفمند و توانمند سازانه بین پیمانکاران این پروژه ها با واحد صنعتی لوله گستر اسفراین برقرار شده است ، که علاوه برحمایت از ظرفیتهای داخلی منجر به حداکثر بهره وری تولید و شتاب بخشی در اجرای طرح شده است.

زند تصریح کرد : در سه ماه اخیر نشستهای ابعاد تخصصی فنی و مالی با ۱۳ پیمانکار این پروژه ها صورت گرفته که در نتیجه ، امروز شاهد امضای ۴ قرارداد ساخت و تأمین لوله ها بالغ بر ۱۵ هزار تن هستیم.

به گفته زند ، مدت زمان اجرای این قراردادها ۱۵ماهه است .

شرکت لوله گستر اسفراین به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تامین کالای نفت ایران از شرکت های تابعه ایدرو است.