:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تقدیر شبکه فروش بیمه آسیا از عملکرد مدیر عامل و هیات مدیره

مسعود بادین: نمایندگان بیمه آسیا نیروهایی متعهد و وفادار به شرکت هستند که در صنعت بیمه مایه مباهات است.
کد خبر: ۱۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در نشستی با مدیر عامل بیمه آسیا، تشکل های شبکه فروش بیمه آسیا از جمله اعضای کانون انجمن صنفی نمایندگان، انجمن صنفی شرکت های خدمات بیمه ای و انجمن صنفی نمایندگان استان تهران به نمایندگی از شبکه فروش بیمه آسیا، انتخاب مجدد مسعود بادین به عنوان مدیرعامل بیمه آسیا را به وی تبریک گفتند و موفقیت ها و دستاوردهای چشمگیر بیمه آسیا در دو سال اخیر را مرهون تدابیر مدیرعامل و هیات مدیره متخصص بیان کردند.  
بنابر این گزارش، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست ضمن سپاسگزاری و قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر شبکه فروش، نمایندگان بیمه آسیا را نیروهایی متعهد و وفادار به شرکت توصیف کرد که در صنعت بیمه مایه مباهات است.
وی با ارزیابی بسیار مطلوب از عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته و 9 ماهه اول سال 1399، گفت: در 9 ماهه اول سال 1399 اصلاح پرتفوی، رشد حق بیمه و کاهش نسبت خسارت در مقایسه با میانگین صنعت بیمه و سایر شرکت های بیمه ای کاملا مشهود و قابل تقدیر است.
مدیرعامل بیمه آسیا با تکید بر لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیداتی برای تقویت عملیات بیمه گری در تمامی حوزه ها، اظهار داشت: در 9 ماهه اول سال جاری، شش هزار میلیارد تومان تولید حق بیمه داشته ایم که برابر با کل تولید حق بیمه شرکت در سال 1398 بوده است و این رکورد ستودنی، علیرغم شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه در کشور، به دست آمده است.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با تصریح این موضوع که بیمه آسیا 18درصد از پرتفوی شرکت های بیمه بورسی را در اختیار دارد، کاهش نسبت خسارت به 47.7 درصد، ترمیم ذخایر خسارت و حذف بند حسابرسی پس از یازده سال را از دیگر دستاوردهای ارزنده در این دوسال عنوان کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر افزایش 949 درصدی سرمایه بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور که موجب افزایش سطح نگهداری و امکان قبول اتکایی بیمه آسیا می شود، بر اجرای آئین نامه 96 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اعطای نمایندگی فروش بیمه های زندگی تاکید کرد.
این گزارش می افزاید: اعضای تشکل های صنفی نمایندگان بیمه آسیا نیز در سخنانی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در پی شیوع ویروس کرونا، به فرصت هایی اشاره کردند که صنعت بیمه کشور می تواند از آنها برای ارائه خدمات و محصولات جدید و مطلوب به مردم، بهره مند شود.
ارائه گزارش عملکرد ، اعلام آمادگی برای همکاری روزافزون و متقابل، برگزاری جلسات منظم با معاونین و مدیران فنی شرکت و تشکیل کارگروه های مختلف در راستای بهبود عملکردها، از موضوعات مورد اشاره نمایندگان شبکه فروش در این نشست بود.