:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

جهانگیری از نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری صبح امروز از بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی بازد کرد.
کد خبر: ۱۶۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
اقتصادگردان- اسحاق جهانگیری به همراه بیژن زنگنه وزیر نفت با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

معاون اول رییس جمهوری در این بازدید با حضور در غرفه‌های مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه نفت به ویژه شرکت‌های دانش بنیان از نزدیک در جریان مسائل، پیشنهادها و چالش‌های پیش روی این بخش قرار گرفت.

با توجه به شرایط کرونایی، ‌بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت ۵۵۰ شرکت‌ داخلی و نمایش توانمندی‌های آنها برپا شده است.

با تدوین شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط وزارت بهداشت و تدوین شیوه‌نامه‌های جداگانه توسط وزارت نفت، این دوره از نمایشگاه فقط برای متخصصان قابل بازدید است.

نبود بازدید عمومی، به حداقل رساندن جلسات و نشست‌ها  نیز از دیگر اقدامات برای برگزاری ایمن این نمایشگاه است.

این دوره از نمایشگاه با موافقت وزارت بهداشت با حضور ۵۵۰ شرکت داخلی، ۱۵ دانشگاه و ۵۲ شرکت استارتاپی و ۲۷ شرکت صندوق نوآوری و شکوفایی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی»در حال برگزاری است.

به علت تلاش برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تعدادی از متقاضیان فضا اختصاص داده نشد. این نمایشگاه با هدف تعامل با شرکت‌ها، نخبگان و جذب سرمایه‌گذاران برگزار شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سوم بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت و تا ششم بهمن ماه پذیرای متخصصان خواهد بود.