:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

چهارطرح صنعتی فارس با یک هزار و ۶۰۰ میلیاردریال سرمایه بهره‌برداری شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: چهار طرح صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شیراز افتتاح که برای عملیاتی کردن این طرح‌ها یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد.
کد خبر: ۱۶۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اقتصادگردان- حمیدرضا ایزدی یکشنبه در آیین افتتاح چهار واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شیراز افزود: زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر در این طرح ها فراهم شده است.

وی به محصولات و میزان تولید این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: در این واحدها انواع پروفیل از جنس فولاد،اسکلت فولادی ساختمانی و مخازن فلزی ذخیره‌ای با ظرفیت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تن، کاغذ سایز شده از کاغذ گرید کپی به میزان پنج هزار تن، داکت پلیمری هزار تن و فرمالین و UFC و پنتا اریتریتول -پارافرمالدئید با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن تولید می‌شود.

وی با اشاره به صدور پروانه‌های بهره برداری شده در سال جاری بیان کرد: با بهره برداری از ۱۳۳ فقره پروانه و سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال برای یک هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

ایزدی گفت: ۳۵ طرح صنعتی و معدنی در دهه مبارک فجر سال ۹۹  با سرمایه‌گذاری حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۸۲۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: انواع آب معدنی طبیعی، بطری از PET ، فرمالین،انواع سنگ چینی ،تراورتن، مرمریت، شن وماسه، سنگ مرمریت کرم، فرآوری انجیر، ماسک، دات پلیمری، انواع کاغذ، فیلم و کارتریج از جمله تولیدات طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های شیراز، فسا، آباده، سپیدان، نی‌ریز، فیروزآباد، استهبان، ممسنی، خرم بید، کازرون، لارستان، مهر و جهرم به بهره‌برداری خواهند رسید.