:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
روح اله خدارحمی:

حوزه بین الملل بانک کشاورزی،درخدمت رسانی پیشرو ومتمایز است

مدیرعامل بانک کشاورزی با نکوداشت یاد سردار قاسم سلیمانی و تأثیر حضور و شهادت او در ژئوپلتیک بین المللی،به تجارب زیاد و متنوع42سال حضور مردم در متن رویدادهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:با وجود بدخواهی و بدعهدی دشمنان، با تلاش ارزشمند مسئولان و مدیران و همراهی مردم انقلابی،کشور در مسیر مناسبی قرار دارد و روز به روز قوی تر می شود.
کد خبر: ۱۶۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی که صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه در آیین معرفی برخی از مدیران این بانک سخن می گفت، با بیان مطلب فوق  عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از بخش کشاورزی طی ۴۰ سال گذشته را تبیین و تشریح کرد و آن را موثر ومثبت ارزیابی کرد.

وی در تبیین شرایط امروز بانک کشاورزی گفت:به لحاظ عملکردی و از جهات مختلف سالی استثنایی را پشت سر خواهیم گذاشت و نمونه بارز آن رشد بی نظیر منابع است.

خدارحمی ضمن قدردانی از کارکنان به انجام تکالیف در پرداخت تسهیلات اشاره و کاهش قیمت تمام شده پول را از دیگر موفقیت های این بانک برشمرد و اضافه کرد: در دیگر بخش های این بانک نیز موفقیت های چشمگیری به ثبت رسیده است. به عنوان نمونه در حوزه فنی و زیرساختی نیز اقدامات تأثیرگذاری انجام شده و با به روز رسانی موفق پایگاه داده مهرگستر، سرویس دهی شعب و زیر شاخه های سیستمی جان تازه‌ای پیدا کرده است.

وی در معرفی سامانه های تجارت الکترونیک به سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به عنوان یکی از خدمات جدید بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: امروز این سامانه به عنوان یک سامانه ملی،حجم بزرگی از تامین نهاده های دامی را مدیریت می‌کند.

خدارحمی صدور کشاورز کارت و تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان منابع با نرخ 12درصد برای خرید هدفمند نهاده را از دیگر ابتکارات بانک کشاورزی معرفی و خاطرنشان کرد: این اقدام بدون فشار به منابع بانک و بودجه دولت با کمک بانک مرکزی اجرایی شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش پایانی سخنانش عملکرد حوزه بین‌الملل این بانک را تشریح کرد و اظهار داشت: حوزه بین‌الملل یکی از بخش‌های پیشرو و متمایز این بانک بوده و هست و دستاوردهای کم‌نظیری برای توسعه کشور داشته است.

وی افزود: هرچند این حوزه نیز از بدخواهی دشمنان بدعهد مصون نماند اما با انجام تراکنش های بین المللی به واردات غذا و دارو کمک موثری کرده است.

خدارحمی با بیان اینکه علاوه بر رفتار حرفه‌ای و کارآمدی در انجام امور، سلامت و حسن انجام کار از دیگر ویژگی‌های بارز حوزه بین‌الملل بانک کشاورزی است، بر ارتقا و نهادینه شدن این ویژگی در تمام حوزه‌های بانک تاکید کرد.

وی با تاکید مجدد بر رعایت ضوابط، تصمیم‌گیری‌های شفاف،کنترل و مراقبت از محیط کاری، انسجام و همفکری برای پیشبرد امور؛ عملکرد بانک کشاورزی از جهات مختلف را درخشان دانست و از همه کارکنان این بانک برای دستیابی به موفقیت ها تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم که اعضای هیئت مدیره معاونان مدیرعامل و برخی از روسای ادارات مرکزی بانک کشاورزی حضور داشتند،شهرزاد مشیری به عنوان مدیر امور بین الملل، سیدحجت‌الله اژدر به عنوان رئیس اداره کل بازاریابی و فروش خدمات، فاطمه میرزا ابراهیم تهرانی به عنوان معاون پیگیری وصول مطالبات کلان اداره کل وصول مطالبات اجرا و محبوبه دولتی به عنوان معاون بازاریابی و تعاملات اداره کل بانکداری شرکتی این بانک معرفی شدند.