:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به‌کار کرد

ببیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۱۶۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
اقتصادگردان- نمایشگاه نفت امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هر ساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

بر اساس اعلام مدیر نمایشگاه، این رویداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و افزون بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض‌تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه‌سازی و... که در نمایشگاه‌های کنونی رعایت می‌شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است؛ از جمله آنکه بازدید از نمایشگاه تنها بر اساس ارائه کارت دعوت امکان‌پذیر است.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.