:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

احداث 51 کیلومتر شبکه برق در شهرستان اراک

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اراک از احداث 51 کیلومتر شبکه برق در این شهرستان طی 10 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
اقتصادگردان- "امید رفیعی" با اشاره به اینکه 3870 کیلومتر شبکه هوایی و 635 کیلومتر شبکه زمینی در شهرستان اراک عهده‌دار تامین برق بیش از 270 هزار مشترک در شهرستان اراک است، افزود: 51 کیلومتر شبکه هوایی طی 10 ماه سال جاری به شبکه برق این شهرستان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 130 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق شهرستان اراک طی 10 ماه سال جاری به کابل خودنگهدار مجهز شده است، افزود: افزايش قابليت اطمينان در مقابل شرايط جوي و اتفاقات ناشي از برخورد اشياي خارجي، رفع ضعف ولتاژ مشترکان، جمع‌آوري برق‌هاي غيرمجاز و جلوگيري از سرقت انرژي، توجه به مسایل زیست‌محیطی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه و کاهش تلفات از جمله مزایای کابل خودنگهدار است.

رفیعی، اتمام پروژه‌های تبدیل بیش از 50 کیلومتر سیم به کابل 21 روستا و تبدیل بیش از 80 کیلومتر سیم به کابل نقاط مختلف کلانشهر اراک و همچنین تامین برق متقاضیان را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی، تامین برق و احداث کیوسک‌های کمپکت مجتمع‌های مسکونی بیمه ایران و مسکن مهر آریا، احداث کیوسک خیابان میرهاشمی، احداث پست‌های کمپکت شهرک پردیس فاز 1، تامین برق مجتمع اطلس و احداث پست زمینی تعاونی مسکن منابع طبیعی کوی رضوی و مجتمع الوند، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی امرآباد را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام توزیع برق شهرستان اراک برشمرد.