:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان شد:

ارتقاء خدمات رسانی شهرک‌های صنعتی به منظور بهبود محیط کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی، تعیین تکلیف اراضی راکد و محبوس در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۱۶۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
اقتصادگردان- برخی از نمایندگان استان‌های کرمان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در دیدارهای جداگانه خود با علی رسولیان که پس از انتصاب وی به سمت معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام شد، به هم اندیشی، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات بخش صنعت، تولید و شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدارها، ارتقاء برنامه‌های حمایتی صنایع کوچک و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به‌عنوان اولویت‌های اصلی خود در مسئولیت راهبری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نام برد.

علی رسولیان همچنین احیاء مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، رفع معضل بروکراسی زائد و تسهیل فضای کسب و کار بخش خصوصی، حمایت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان، تعیین تکلیف و آزاد سازی اراضی راکد و محبوس در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از دیگر سیاست‌های کاری خود در مسئولیت جدید عنوان کرد.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در راستای حمایت از استقرار و بهبود محیط کسب و کار صنایع و رقابت پذیری تولیدات صنعتی و معدنی، در بودجه‌ سال 1400 کل کشور و قانون برنامه هفتم توسعه، کمک‌های لازم را برای تخصیص اعتبار در بخش تأمین آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی و همچنین اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به منظور ارتقاء خدمات رسانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی مستقر به‌عمل آورند.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر، صمداله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد، محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد و بجستان و محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها حضور داشتند.