:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

معرفی ۱۹۳ واحد تولیدی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات به بانک

معاون امور صنایع سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۱۹۳ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی این استان که متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند امسال به بانک‌های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۱۶۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
اقتصادگردان- عادل لهراسبی با اعلام این خبرافزود: این متقاضیان درخواست تسهیلات را در سامانه بهین‌یاب به ثبت رساندند و پس از بررسی کمیته تخصصی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تشکیل پرونده، تقاضای آنان به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

وی ادامه داد: مجموع منابع مالی تسهیلات درخواستی این متقاضیان در استان مرکزی ۶ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال است که بعد از گذر مراحل قانونی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان مرکزی بیان کرد: از مجموع ۱۹۳ متقاضی تسهیلات رونق تولید این استان که به بانک‌های عامل معرفی شدند ۴۷ طرح به میزان یک‌هزار و ۹۲۲ میلیون ریال مصوب شده است.

لهراسبی تصریح کرد: تاکنون از مجموع در طرح‌های مصوب ۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی به میزان ۲۸۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی اضافه کرد: مشمولان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب می‌توانند درخواست خود را به آدرس www.Behinyab.ir ثبت کرده و با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های این درگاه الکترونیکی نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه‌های تکمیلی اقدام کنند.