:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به استان مرکزی سفر می‌کنند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم بهمن ماه به استان مرکزی سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۶۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
اقتصادگردان- «علی اکبر کریمی» افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با دعوت نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم بهمن ماه امسال میهمان استان مرکزی هستند.

وی ادامه داد: بازدید از صنایع غذایی طبیعت در شهرک صنعتی مامونیه و نورد لوله صفا شهرستان ساوه، بازدید از واحد صنعتی الیاف ساویس دلیجان و شرکت فناوری سنگ آذرنوش شهرستان محلات از جمله برنامه‌های اعضای کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی در روز نخست سفر به استان مرکزی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از کارخانه ریسندگی کبیر ریس شهرستان فراهان، بازدید از کارخانجات شهرستان اراک و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار مرکزی نیز از جمله برنامه‌های روز پنجشنبه اعضای کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی به این استان است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده در بهارستان دارند.

استان مرکزی با بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی به قطب چهارم صنعت ایران مشهور است.