:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

صدور 165فقره جواز تاسیس صنعتی در 9 ماهه سال 99 در استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: در 9 ماهه سال 99 تعداد 165 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 17 هزار و 653 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 4812 نفر در استان بوشهر صادر شده است.
کد خبر: ۱۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
اقتصادگردان- سید حسین حسینی افزود: این تعداد ( 165فقره) جواز تاسیس صنعتی صادر شده در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 40 درصد رشد ، پیش بینی سرمایه 110درصد رشد و اشتغال 105درصد رشد داشته است .

وی عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذرماه سال 99 تعداد 589 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 212 هزار و 116 میلیارد ریال و اشتغال 19997 نفر صادرشده است که بیش از 13 درصد این تعداد دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد می باشند .

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اقدامات جهش تولید عنوان کرد: اعطای تسهیلات برای تکمیل طرح های صنعتی با 30درصد پیشرفت فیزیکی به بالا در مناطق محروم و کم برخورداردر استان از جمله اولویت های مهم این سازمان می باشد.

حسینی در این راستا اعلام کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تامین منابع مالی وزارت صمت در خصوص اصلاح تفاهم نامه برنامه تولید اشتغال ( بند الف تبصره18 قانون بودجه کشور ) به منظور جذب حداکثری منابع این برنامه جهت پرداخت تسهیلات تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی در مناطق محروم و کم برخوردار، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.