:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پیام تسلیت مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن با پیامی، فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۶۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
اقتصادگردان- به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، متن پيام فوق بدين شرح است:
حضرت فاطمه سلام الله عليها معیار تمامي فضایل انساني است كه نه تنها جایگاه زنان جهان را شکوه و عظمت بخشید بلكه در پارسایی، ايمان، تقوا و اخلاق، معيار و الگوي يك انسان كامل براي همه مردان و زنان در همه اعصار و زمانهاست که با شجاعت و ايثار در دفاع از حریم ولایت ایستادگي كرد تا ميراث روشنگر و گرانبهاي نبي مكرم اسلام براي آيندگان ماندگار شود.
پيامبر گرامي اسلام در بيان منزلت و مقام حضرت فاطمه (س) فرمودند: من نام دخترم را فاطمه گذاشتم؛ زیرا خداوند متعال فاطمه (س) و هر کس که او را دوست داشته باشد، از آتش دوزخ دور نگه مي دارد.
بی شک ایام شهادت جانسوز آن بانوی برگزیده فرصت مغتنمی است تا جایگاه ویژه زن در مکتب اسلام و قرآن را يادآور شويم و بهانه ای است تا در ايام شهادت آن بانوي اسوه فضايل در پيروي از مكتب اهل بيت (ع) از هيچ كوششي فروگذار نكنيم.
اینجانب فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم شیعیان جهان به ویژه مردم ولایتمدار کشورمان تسلیت عرض مي نمايم و اميد دارم که با الهام از سيره والاي آن حضرت، در دعوت به نيكي و خدمت به خلق خدا همواره كوشا باشيم.