:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

فراخوانی برای جذب ایده‌های فناورانه حوزه چسب، رنگ و رزین

با انتشار فراخوانی در حوزه رنگ و رزین ایده‌های برتر مورد حمایت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۶۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
اقتصادگردان- یکی از شتابدهنده‌های تخصصی در زمینه چسب، رنگ و رزین با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو فراخوانی برای پذیرش طرح و استارتاپ در حوزه چسب، رنگ و رزین منتشر کرده است و از علاقه‌مندان و صاحبان ایده در این زمینه، دعوت می‌کند تا طرح‌های خود را به این شتابدهنده ارسال کنند.

علاقه مندان برای حضور در این رویداد تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ برای ثبت نام مهلت دارند.

این شتابدهنده سعی دارد که متقاضی صنعتی از همان ابتدا به عنوان حامی طرح حضور داشته باشد. حضور متقاضی صنعتی می تواند به پیشبرد با کیفیت فرایند توسعه فناوری کمک کند و زمینه را برای خرید محصول یا جذب فناوری در صنعت، هموار کند.

در این رویداد پس از ثبت نام و ارسال طرح‌ها، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با توجه به معیارهایی مانند ارتباط با حوزه تخصصی شتابدهنده، وجود متقاضی صنعتی بالفعل، ارزیابی فنی طرح، ارزیابی اقتصادی و تیم فناور، تعدادی از طرح‌ها برای مصاحبه حضوری انتخاب می‌شوند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، در مرحله حضوری تعدادی از طرح‌ها برای ورود به دوره پیش شتابدهی برگزیده می‌شوند و در مرحله چهارم که ۲ تا ۴ ماه خواهد بود، ارزیابی دقیق‌تری از توانمندی‌های تیم فناور و طرح آنها صورت می‌گیرد و تعدادی از طرح‌ها وارد مرحله شتابدهی می‌شوند.