:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در پیام تبریک دکتر غلامرضا سلیمانی به مناسبت سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی عنوان شد:

صنعت بیمه به صندوق تامین خسارت های بدنی به چشم یک مکمل باارزش می نگرد

صندوق تامین خسارت های بدنی، نهادی از جنس بیمه و نمادی ارزشمند از خرد جمعی بیمه­ گران برای جبران خساراتی است که به دلایل فنی، حقوقی و تخصصی بر عهده صنعت بیمه نیست اما در راستای تامین آرامش جامعه و مسئولیت­ های اجتماعی نسبت به ایفای آن­ها تلاش می­ کند.
کد خبر: ۱۶۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
اقتصادگردان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در پیام تبریکی به مناسبت سالروز تاسیس صندوق تامین خسارتهای بدنی از خدمات ارزشمند مدیرعامل و کارکنان آن قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، صیانت از دستاوردهای صنعت بیمه در آرامش­ بخشی و پشتیبانی از بیمه­ گران در ایفای ماموریت های محوله و همراهی مسئولانه در کنار بیمه گران، از اختصاصات "صندوق تامین خسارت­های بدنی" عنوان شده است.
در این متن، رییس شورای عالی بیمه از مولفه هایی نظیر تقویت اعتماد عمومی به اداره کشور و توجه به تامین امنیت خاطر جامعه به عنوان انگیزه های تاسیس صندوق تامین خسارت­های بدنی یاد شده است.
وی می افزاید: نگاهی گذرا به گستره و پوشش فراگیر صندوق، این حقیقت را به اثبات می­ رساند که طراحان آن تا چه اندازه به حمایت از خسارت­ دیدگان حوادث فاقد مقصر می­ اندیشند و به بازیابی و بازتوانی قربانیان آن اهتمام می­ ورزند.
در این پیام آمده است: صنعت بیمه در کنار ایفای تعهـدات حرفـه­ ای خود، به صنـدوق تامین خسارت­های بدنی به چشم یک مکمل با ارزش می­ نگرد و این واقعیت را درک کرده که درخشش آن می­ تواند فضای صنعت بیمه را نیز درخشان­ تر کند و به تعمیم این صنعت مادر منتهی شود. انضباط مالی، پرهیز از اسراف، اصرار بر هزینه­ کرد مناسب و گریز از انحراف منابع از دیگر نقاط قوت این صندوق معرفی شده است.
شایان ذکر است در انتهای این پیام، رییس کل مرکزی ضمن تبریک ۲۳ دیماه، سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی، از تلاش­ های صورت گرفته توسط اعضای مجمع عمومی، هیات نظارت، مدیرعامل و همکاران ایشان در راستای تامین مطالبات عمومی و مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب در خصوص کاهش تلفات جاده ای و حمایت از اقشار آسیب­ پذیر، سپاسگزاری کرد.