:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

بازدید عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب استان خوزستان

در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مديريت شعب استان‌ها، عيسي امامي عضو هيأت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به همراه احسان غلامي رييس اداره کل سازمان و برنامه‌ريزي اين بانك از شعب خوزستان بازديد كردند.
کد خبر: ۱۶۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امامی در سفر به خوزستان از شعب شهرستان خرمشهر (کد ۴۰۴۱)، آبادان (کد ۴۰۰۱) و شعب شهرستان اهواز از جمله شعبه کوی ملت (كد ۴۰۴۲)، حفاري (كد ۴۰۴۳) و زيتون كارمندي (كد ۴۰۰۳) بازديد و ضمن بررسي عملكرد و ارزيابي فعاليت‌هاي صورت گرفته، راهكارهاي لازم در خصوص ارتقاء كيفي و كمي خدمات قابل ارائه به مشتريان را ارائه كرد.
وی در جریان این بازدید، بر اشراف همه همکاران در استفاده از برنامه عملياتي بانک به‌منظورکنترل جايگاه شعبه و مقايسه عملکردي با ساير شعب هم‌درجه در كشور و همچنين استفاده از سامانه ميعاد تأكيد داشت.
در این سفر، امامی همچنین جلسه هم اندیشي با حضور همه رؤساي شعب و دواير ستادي استان خوزستان برگزار کرد.
وی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیریت شعب استان خوزستان، همچنين ارج نهادن به اقدامات مثبت همکاران و بيان فرصت‌ها و تهديد‌هاي موجود، اظهار داشت: با شناخت کافي از موقعيت جغرافيايي، شناسايي و استفاده بهينه از ظرفيت موجود در صنايع و معادن غني استان خوزستان، مي‌توان جايگاه اين استان را بيش از پيش ارتقا داد. دستيابي به اهداف و برنامه‌هاي ترسيمي بانک، مستلزم شناسايي ظرفيت‌هاي جديد بازاريابي است تا با گام‌هاي موثر همكاران صف و ستاد، سهم بيشتري از منابع بازارهاي هدف و حجم نقدينگي موجود در كشور در قالب طرح‌هاي متنوع جذب بانك شود.
در ادامه غلامی، رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزي از طرح جديد همياران مهر رونمايي و اعلام کرد به‌زودي اين طرح به اپليکيشن همراه‌بانک مهر ايران اضافه خواهد شد.
همچنین آمار عملکرد استان خوزستان توسط سید ابراهیم جانانه، مدیرشعب استان خوزستان ارائه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه‌هاي جذب منابع، وصول مطالبات و کنترل مصارف تشريح شد.