:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

صنوف تولیدی باید جایگاه خود را پیدا کنند

معاون طرح و برنامه وزارت صمت بیان کرد: حدود 900 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور داریم، توسعه زیرساخت‌ها از وظایف ذاتی دولت است و باید توسعه کیفی و ارتقاء زیرساخت‌ها را به‌صورت جدی دنبال کنیم.
کد خبر: ۱۶۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
اقتصادگردان- او ادامه داد: راه‌اندازی دوباره واحدهای صنعتی راکد یا تکمیل ظرفیت آنها کار خوبی بود که از سال 1398 آغاز و در سال جاری پررنگ شد و این روند باید ادامه داشته باشد. زرندی همچنین تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود تا صنوف تولیدی نیز به عنوان بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک جایگاه خود را در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پیدا کنند. به گفته وی، در مناطق محروم 12 استان تدابیر ویژه‌ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفته که باید برنامه منسجمی برای آنها درنظر گرفته شود.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت همچنین با اشاره به پتانسیل بالای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نظر زیرمجموعه‌های استانی و نیروی انسانی تصریح کرد: این سازمان توسعه‌ای با این ظرفیت خود یک وزارتخانه محسوب می‌شود و باید تلاش شود از ظرفیت آن به‌درستی و در راستای ارتقاء صنعت کشور استفاده شود.

گفتنی است در نشستی که روز یکشنبه با حضور معاون امور صنایع، معاون طرح و برنامه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون وزیر و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، از خدمات محسن صالحی‌نیا تقدیر و علی رسولیان به عنوان معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی شد.