:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
پرداخت حق بیمه در بهمن موجب پذیرش بخشودگی جریمه خواهد شد

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث در صورت پرداخت حق بیمه در بهمن 99 + بخشنامه

در صورتی که افراد تا پایان بهمن ماه 99 نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود اقدام نکنند، ملزم به پرداخت کامل جریمه دیرکرد تمدید بیمه ثالث هستند. در واقع این بخشودگی تنها شامل آن دسته از مالکان است که تا پایان بهمن بیمه ثالث خودروی خود را تمدید کنند
کد خبر: ۱۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
خبراقتصادی - در صورتی که افراد از اول تا پایان بهمن ماه ۹۹ نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید بیمه ثالث می‌شوند. طبق بخشنامه‌ ابلاغی از سوی بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه، به مناسبت آغاز دهه فجر، جریمه‌ دیرکرد بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی از جمله خودروهای سواری، تاکسی، کامیون و اتوبوس شامل بخشودگی شده است.
مالکان این خودروها می‌توانند از اول تا پایان بهمن ماه، بدون پرداخت جریمه دیرکرد نسبت به تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث خود اقدام کنند و از این بخشودگی بیمه‌ای بهره‌مند شوند.
 بر اساس این طرح، در صورتی که افراد تا پایان بهمن ماه 99 نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود اقدام نکنند، ملزم به پرداخت کامل جریمه دیرکرد تمدید بیمه ثالث هستند. در واقع این بخشودگی تنها شامل آن دسته از مالکان است که تا پایان بهمن بیمه ثالث خودروی خود را تمدید کنند.