:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تجارت‌نو با سود خالص ۳۲۰ میلیاردی سهامداران را غافلگیر کرد

شرکت بیمه تجارت‌نو با انتشارصورت های مالی ۹ ماهه ازسود خالص ۱۰۶۹ ریالی به ازای هر سهم رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۶۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی؛ سود خالص هرسهم این شرکت بیمه‌ای در مدت زمان مشابه سال قبل ۱۸۶ریال  ودر انتهای سال قبل هم رقمی درحدود ۸۶۰ ریال بوده است.

افزایش ۴۷۵ درصدی سودخالص هرسهم این شرکت بیمه ای بیانگر اشتهای سیری ناپذیر تجارت‌نو درکسب سود های بیشتر و بالاتر است.

مضاف براین؛ سود خالص شرکت بیمه تجارت‌نو در انتهای آذرماه امسال از مرز ۳۲۰ میلیارد تومان عبور کرد و ثبت رکورد رشد یک هزار درصدی در گزارش های مالی این شرکت بیمه ای مجدد تکرار شد.

ساده تر اینکه این مقدار سود خالص نشان می‌دهد ” بنو” برای فتح قله های جدید سوددهی عزم خود را جزم کرده و به هدفی جز ثبت ارقام سود بهتر نمی اندیشد که مقایسه سود خالص ۱۳۴ میلیاردی سال قبل درقیاس با سودخالص ۹ ماهه امسال خود موید این امر است.

اما این همه آمار و ارقام جذاب درصورت‌های مالی تجارت‌نو نیست. چرا که سود عملیاتی این شرکت بیمه‌ای با رسیدن به رقم ۳,۱۰ میلیارد تومان رشد ۹۳۳ درصدی را در مقایسه با مدت زمان سال قبل به تصویر کشید.کل سود عملیاتی شرکت بیمه تجارت‌نو در سال  قبل ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

گشت و گذار درصورت‌های مالی ۹ ماهه تجارت نو به‌راحتی این نتیجه را به دست می دهد که با گذر زمان سرعت این شرکت بیمه‌ای در سوددهی به مرور بیشتر هم خواهد شد. دور از انتظار نیست که بیمه تجارت‌نو با ادامه این روند در ایستگاه پایانی سال ۹۹ زنگ سود خالص ۴۰۰ میلیارد تومانی را به صدا درآورد. با این اوصاف پوست اندازی جالب تجارت نو همچنان ادامه دارخواهد بود.