:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰

بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد

سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران با همراهي يوسف نجدي مدير امور استان‌هاي اين بانک در سفري دو روزه به استان آذربايجان شرقي ضمن بازديد تعدادي از شعب استان با همکاران ستادي استان نيز ديدار كردند.
کد خبر: ۱۶۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، توکلی ضمن تشکر و قدردانی از مديريت و کاركنان استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه بانك علي‌رغم دارا بودن محدوديت‌هايي مانند امكان نداشتن پرداخت نرخ سود به سپرده‌ها كه يك بانك قرض‌الحسنه با آن روبروست، توانسته مانند سال‌هاي گذشته به رشد منابع قابل قبولي دست يابد كه نشان از همت بالاي همكاران بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در سراسر كشورمان دارد.
وی جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه را از اهداف و اولویت‌هاي بانک دانسته و اظهار کرد: استان آذربايجان شرقي از نظر اقتصادي داراي ظرفيت‌هاي بالايي است و بايد تلاش شود تا سهم بيشتري از بازارهاي هدف را جذب کند.
نجدی در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های مدير شعب استان آذربايجان شرقي و ساير همکاران اين استان، بانک مهر ايران را در مسير تبديل شدن به بانکي تمام هوشمند توصيف كرد و مؤلفه‌هاي اين هدف را مشتريان بانك، زيرساخت‌ها و منابع انساني دانسته و بر لزوم تقويت آن‌ها تأكيد كرد.