:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در بازدید مدیران ارشد از شعب استان خراسان عنوان شد:

نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهمترین سرمایه اصلی بانک ایران زمین است

مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و امورشعب استان های بانک ایران زمین طی سفر به استان خراسان که با هدف نظارت بر نحوه اجرای طرح های 100 روزه جذب منابع تا پایان سال صورت گرفته بود، با حفظ پروتکل های بهداشتی از شعب این استان بازدید و با همکاران جلساتی جهت افزایش بهره وری و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارها برگزار نمودند.
کد خبر: ۱۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
اقتصادگردان- علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش و محمد حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان ها که با هدف ابلاغ و نظارت برچگونگی اجرای طرح 100 روزه صورت گرفته بود به استان خراسان سفر نموده و از شعب این استان بازدید کردند.

حسینی کنارویی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه شعب، به بررسی عملکرد شعب در خصوص تحقق اهداف جذب منابع، ترکیب بهینه منابع و جذب منابع ارزان قیمت در قالب منابع قرض الحسنه و سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، تحقق اهداف طرح 100 روزه، اعطای تسهیلات خرد، وصول مطالبات و افزایش سهم از بازار در بخش تعهدات را به تک تک همکاران بویژه روسای شعب خاطر نشان نمودند.

وی همچنین با توجه به نامگذاری بانک ایران زمین بعنوان بانک دیجیتال ضمن بررسی عملکرد شعب در خصوص سرفصل های بانکداری مدرن، کنترل دائمی و مستمر دستگاه های خودپرداز، درآمدهای کارمزدی حاصل از توزیع پایانه های فروشگاهی، حرکت هدفمند برای تحقق اهداف بانکداری مدرن را به شعب توصیه کردند.

علی فتاحی مدیرامورمنابع انسانی و آموزش ضمن ابلاغ سلام و خداقوت مدیریت محترم عامل بانک به تک تک همکاران و تاکید بر رعایت بهداشت فردی و عمومی و در نهایت سلامت همکاران، ضمن بررسی عملکرد شعب تاکید کرد: توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک در دستور کار مدیران ارشد بانک بوده و بهبود وضعیت معیشت همکاران در سال 99 حاکی از رویکرد فوق است.

در ادامه این سفر مدیران ارشد بانک ایران زمین جلسه ای را با حضور روسا و معاونین شعب و کارکنان ستادی در خصوص بررسی عملکرد استان برگزار کردند.

میثم شمس آبادی مدیر استان ضمن عرض خیرمقدم به مدیران ارشد به ارائه گزارشی از عملکرد سالانه به تحقق هدف 40هزار میلیارد ریال منابع تا پایان شهریور 1400، خدمت محور شدن بانک و تحقق هدف "هر کارمند یک بانکدار حرفه ای" ارائه کردند.

سپس حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان ها ضمن عرض خداقوت و تشکر از شعبی که موفق به تامین انتظارات مدیران عالی بانک شده اند، استان خراسان را به برکت وجود نورانی امام رضا (ع) استانی با ظرفیت های مالی بسیار عالی و از لحاظ اقتصادی، شکوفا دانسته و افزود: کارنامه یکساله گذشته این استان نشان از برنامه ریزی صحیح مدیران و تلاش همکاران جهت تحقق اهداف تعیین شده دارد با این حال و با توجه به پتانسیل مالی بالای این استان، مدیران ارشد بانک انتظارات ویژه ای از این استان دارند.

وی در ادامه و پس از ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی در مقایسه با دیگر مناطق، از روسای حاضر در جلسه خواست تا با برنامه ریزی هوشمندانه بیشترین بهره را از موقعیت اقتصادی ویژه این استان با توجه به ابلاغ طرح 100 روزه تا پایان سال جاری حاصل نمایند.

در انتهای جلسه پیشنهادات، نظرات و سوالات همکاران توسط مدیران ارشد بانک مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.