:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

پیام هیئت مدیره بیمه معلم به مناسبت سالگرد تاسیس خطاب به کارکنان، نمایندگان، سهامداران، بیمه گذاران و نهادناظر (بیمه مرکزی) مخابره شد

آغاز 26 سالگی را به نیروهای توانمند بیمه معلم شادباش می‌گوییم و براین باوریم که بزرگترین سرمایه یک شرکت تجاری، کارکنان آن هستند.
کد خبر: ۱۶۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
اقتصادگردان- در آستانه دهه‌سوم فعالیت بیمه معلم قرار داریم و مهر قدمت در بیمه‌گری همچنان بر تارک پیشانی بیمه معلم نمایان است. اما آنچه که دوران فعالیت اولین شرکت بیمه خصوصی و تخصصی کشور را بیش از پیش متفاوت می‌کند، تحولاتی است که در 3 سال اخیر در این شرکت بیمه‌ای محقق شده است. ورود به بازار سرمایه در تابلوی فرابورس، تلاش برای شفافیت مالی، افزایش سرمایه 180 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها که بدون شک ارتقاء سطح توانگری مالی بیمه معلم را به دنبال خواهد داشت... از جمله شاخص‌های عملکردی بیمه معلم است که گام به گام طی شده تا ثبات نسبی حاصل شود.

اگرچه بر این اعتقادیم که یک شرکت بیمه پویا، مدام در حال تجربه و تحول است ...

آنچنان که فناوری‌های نوین و فرآیندهای جدید بیمه‌گری این مقوله را به اثبات رسانیده که ساحل آرامی وجود ندارد و همیشه باید در تلاش و تکاپو برای بهتر شدن بود. التزام به قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد نظارتی و در اختیار داشتن نیروهای متخصص، قدم‌های بیمه معلم را برای رشد و توسعه سرعت می‌بخشد.

از همکاران شایسته و حرفه‌ای بیمه معلم اعم از کارکنان صف، ستاد و شبکه فروش پر شور قدردانی می‌کنیم؛ چراکه با حرفه‌ای‌گری ثابت کردند حتی در شرایط سختی چون بروز ویروس جهان‌گیر هم می‌توان به فعالیت حرفه‌ای ملتزم و متعهد بود.

کرونا درسی بزرگ به انسان‌ها بخشید که زندگی همیشه در معرض ریسک‌های باورنکردنی است و ما بیمه‌گران را بر ضرورت هرچه بیشتر پیاده‌سازی تحول دیجیتال آگاه کرد.

مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بیمه معلم