:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

قدردانی از نمایندگان برتر شعبه آبادان (منطقه آزاد اروند) بیمه دانا

شعبه آبادان (منطقه آزاد اروند) بیمه دانا با برگزاری نشستی، از نمایندگان برتر خود تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۶۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، آقای عباس متقی رئیس شعبه آبادان (منطقه آزاد اروند) بیمه دانا گفت: در راستای تکریم و تشویق شبکه فروش و ترغیب سایر نمایندگان تحت پوشش، روز اول دی ماه جاری با حضور تعدادی از همکاران شبکه فروش و همچنین کارکنان شعبه طی جلسه‌ای در محل شعبه، از نمایندگان برتر فروش در سال ۱۳۹۸ قدردانی بعمل آمد.
وی اظهار کرد: در این جلسه از محمد راضی پور کد ۹۸۰۱ بعنوان نماینده حائز رتبه اول، خانم زهره عباس زاده کد ۹۸۰۲ و شهربانو محمدی کد ۸۱۷۷ به ترتیب رتبه دوم و سوم با اهدای لوح و جوایزی بعنوان نمایندگان برتر در سال ۱۳۹۸ تجلیل به عمل آمد.
در این جلسه همچنین ضمن قدردانی از همکاران شبکه فروش، مشکلات و همچنین موانع امر فروش و بازاریابی در منطقه بررسی شده و کارنامه شعبه و نمایندگان در سال ۱۳۹۸ و ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و با تاکید بر اهمیت نسبت خسارت فروش مقرر شد نمایندگان نسبت به محقق کردن برنامه مورد انتظار سال ۱۳۹۹ اهتمام بیشتری داشته باشند.
در این نشست همچنین مقرر شد؛ بودجه مورد انتظار ۳ ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ به نمایندگان تحت تابعه و شبکه فروش ابلاغ، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت محقق کردن برنامه درخواستی و مشکلات و موانع احتمالی پیش رو در مسیر تحقق بودجه ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۹ در جلسات آتی بررسی شود.