:
كمينه:۲۱.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

با امداد خودروهاي معتبر آشنا شوید+ شماره تماس

آيا شماره تماس امداد خودرو شركت توليد كننده وسیله نقلیه خود را مي دانيد؟ خدمات امدادي ارائه مي گردد؟ چه هزينه اي بابت خدمات پرداخت خواهيد كرد؟ از كميت و كيفيت خدمات ارائه شده راضي هستيد؟ و ده ها سوال ديگر كه قبل و بعد از تماس با شركت هاي امدادي براي ما پيش مي آيد.
کد خبر: ۱۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

خبراقتصادی: آيا شماره تماس امداد خودرو شركت توليد كننده وسیله نقلیه خود را مي دانيد؟ خدمات امدادي ارائه مي گردد؟ چه هزينه اي بابت خدمات پرداخت خواهيد كرد؟ از كميت و كيفيت خدمات ارائه شده راضي هستيد؟ و ده ها سوال ديگر كه قبل و بعد از تماس با شركت هاي امدادي براي ما پيش مي آيد.
بابك فراهاني : آيا تا بحال خودروتان دچار مشكل شده است؟ براي رفع ايراد و راه اندازي آن چه كاري كرده ايد؟ آيا از شركت هاي امدادي كمك خواسته ايد؟ 

با كجا تماس گرفته ايد؟ شماره تماس امداد شركت توليد كننده خودرو را داشته ايد؟ خدماتي به شما ارائه گرديده؟ چه هزينه اي بابت خدمات پرداخت كرده ايد؟ از كميت و كيفيت خدمات ارائه شده راضي بوده ايد؟ و ده ها سوال ديگر كه قبل و بعد از تماس با شركت هاي امدادي براي ما پيش مي آيد. 

اين اتفاق ممكن است در هر زماني ومكاني براي خودروي ما پيش بيايد و روشن نشود، حركت نكند، بنزينش تمام شود، پنچر شود، تصادف كنيد و ديگر قادر به حركت نباشيد. 

نخستين كار درخواست كمك و امداد است. البته در خيلي از موارد و در برخي از مكان ها به محض توقف خودرو، انواع و اقسام ماشين ها و موتورهاي امدادي كه بعضاً هويت مشخصي هم ندارند به سوي شما سرازير مي شوند و قصد كمك به شما و كسب درامد براي خود را دارند. 

ولي اگر كسي به سراغتان نيامد و يا آمد و شما اطمينان نكرديد خودروي خود را به ايشان بسپاريد مطمئناً تصميم خواهيد گرفت تا با شركت امدادي سازنده خودرو خود تماس بگيريد و درخواست كمك نماييد. اينجاست كه شما نياز به شماره تماس امدادخودروهاي معتبر خواهيد داشت. 

اگر خودرو شما از توليدات دو شركت خودروساز داخلي باشد پيداكردن تلفن تماس آنها خيلي كار مشكلي نيست، با مراجعه به مدارك خودرو و يا جستجو در گوشه و كنار شيشه جلو ياعقب خودرو شايد بتوايد شماره تماس موردنظر را پيدا نماييد، اگر هم نتيجه اي حاصل نشد دست به تلفن شده و از 118 ، شماره امداد خودرو ايران و امداد سايپا را دريافت مي كنيد. 

اگر كمي وضع مالي شما بهتر باشد و از خودروهاي خارجي وارداتي مانند: كيا، هيونداي، ميتسوبيشي، بنز، BMW، رنو و ... استفاده مي نماييد كار كمي سختر خواهد شد و شايد مجبور باشد از امدادهاي متفرقهو غير تخصصي خودرو خود استفاده نماييد كه معمولاً كاري جز حمل خودروي شما و يا باطري كمكي از آنها ساخته نخواهد بود. 

يكي از قوانين وزارت صنايع، معادن و تجارت در مبحث خودرو، خدمات پس از فروش است لذا تمامي خودروسازان و واردكنندگان خودرو براي ادامه حيات و حضور در بازار رقابتي خودرو ملزم به ارائه خدمات امدادي و كسب حداكثري رضايت مشتريان خود هستند. 
تهران الف مي خواهد كار را براي خوانندگان خود آسان نمايد و شماره امداد خودروهاي معتبر را در ادامه در اختيار شما قرار دهد تا شايد در زمان خرابي خودرو با آرامش بيشتري زمان را تا رسيدن خودروهاي امدادي سپري نماييد. همچنين ذكر اين مورد ضروري است كه تمامي شماره هاي تماس از وب سايت هاي اينترنتي شركتهاي خودروساز اخذ شده است و تهران الف هيچ مسئوليتي در قبال آن ندارد.تهران الف 


امداد خودرو ايران ( توليدات ايران خودرو) : 096440 
امداد سايپا (توليدات سايپا و پارس خودرو) : 096550 
آسان موتور (هيونداي) : 44504500 
گروه بهمن (مزدا) : 48027 
اطلس خودرو (كيا): 44503766 
مديران خودرو : 64026 
گواه (ايران خوروديزل) : 47977 
نگين خودرو (رنو) : 88656810 - 734545 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
1
سلام این مدیران خودرو با این تلفن تو تمام کشور پاسخگو هستش ؟