:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز حسابدار:

جایگاه حسابداری در شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و اقتصادی، بی‌بدیل است

حجت اله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی پیامی، روز حسابدار را به جامعه حسابداری و مدیران مالی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۱۶۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان طی پیامی، پانزدهم آذرماه مصادف با روز حسابدار را به عموم جامعه حسابداری کشور تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام مهدیان آمده است:

حرفه حسابداری جایگاه مهمی در سیاست‌گذاری و مدیریت فرآیندهای مالی در بدنه اقتصادی کشور داشته و حتی در عرصه تحولات اقتصاد جهانی نیز، جایگاه حرفه حسابداری و نقش عظیم آن بر کسی پوشیده نیست. اگرچه نقش زنجیره تأمین مالی در فرآیندهای مالی و اقتصادی نقشی محوری است، اما درعین‌حال نقش بی‌بدیل حرفه حسابداری، در راستای تقویت نظام مالی کشور، شفاف‌سازی اقتصاد و ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور نیز غیرقابل‌انکار است.

بنده و همکارانم در بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی و توسعه‌ای در کشور، که متولی ارائه خدمات مالی و بانکداری به اقشار مختلف جامعه است، به‌طور خاص، توفیق خدمت به بخش مؤثر و ذیقیمتی در اقتصاد کشور یعنی بخش تعاون را داریم، بطوریکه تاکنون حدود 71 درصد به بخش تعاون اختصاص‌یافته است، این گردش مالی قابل‌توجه که همگی در خدمت رونق تولید، اشتغال و تأمین نیازهای عمومی اقشار مختلف در کشور بوده و تحقق و تداوم مدیریت این فرآیند مالی بزرگ، جز با همکاری و اهتمام جدی تمامی همکاران بنده ازجمله همکاران سخت‌کوش، خدوم، متخصص و امین حوزه‌های مالی و حسابداری این بانک ممکن نمی‌بود.

اینجانب به همین بهانه و به مناسبت فرارسیدن روز حسابدار که فرصتی برای توجه به جایگاه حساس و بااهمیت جامعه حسابداری و حسابرسی کشور می‌باشد، به تمامی فعالان متخصص و امین این حوزه، به خصوص همکاران ارجمندم در شبکه بانکی، تبریک و خدا قوت عرض نموده و برای همه فعالین این حرفه حساس، توفیق روزافزون و سربلندی از پروردگار منان خواستارم.