:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
حسین پور:

بودجه عمرانی در لایحه ۱۴۰۰ مناسب دیده شده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که بودجه بخش عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ قابل قبول است اما باید تکمیل پروژه های نیمه تمام اولین اولویت در بررسی این بخش از بودجه باشد.
کد خبر: ۱۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
اقتصادگردان- کمال حسین پور با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، بیان کرد: بنده در این فرصتی که بودجه به مجلس ارائه شد هنوز فرصت نکردم به طور کامل لایحه را مطالعه و واکاوای کنم اما تا به حال بر روی بودجه عمرانی تمرکز داشته و این بخش را مطالعه کردم. از نظر بنده بودجه دیده شده برای حوزه عمرانی مناسب است و تا به حال به مشکلی در لایحه برنخوردم.

وی در ادامه اظهار کرد: قبل از ارائه بودجه به مجلس دولت با مجلس مکاتبات و هماهنگی هایی داشته است. اکنون نیز ۱۰ روز فرصت است تا ما بودجه را مطالعه کنیم و پیشنهادات خود را به کمیسیون های تخصصی ارائه دهیم. بعد از بررسی بودجه در کمیسیون های تخصصی بررسی آن در کمیسیون تلفیق آغاز خواهد شد؛ آنگاه پیشنهادات و نظرات نمایندگان نیز پخته تر شده و لایحه را تکمیل تر و منطقی تر خواهد کرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از نظر بنده آنچه که بیش از همه در بحث بودجه عمرانی باید مورد توجه قرار گیرد تکمیل پروژه های نیمه تمام است. ما پروژه هایی داریم که بخشی از سرمایه ملی در آن سرگردان است. به عنوان مثل یک پروژه ۱۰ سال پیش کلید خورده و اکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: آنچه که باید در اولویت باشد تکمیل پروژه هاست. سپس باید به دنبال آغاز پروژه های جدید در سایر بخش ها برویم. در بودجه عمرانی این مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود.