:
كمينه:۲°
بیشینه:۱۱°
به‌روز شده در: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازاریابی را یکی از ابزارهای مهم مدیریتی عنوان و بر تلاش مضاعف شبکه فروش برای توسعه خدمات بیمه‌ای با بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی در این صنعت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، آقای حسین حسینی در گفتگویی، با اشاره به ۱۳ آذر، سالروز تاسیس شرکت بیمه دانا و روز ملی بیمه، ضمن تبریک به کارکنان و شبکه فروش این شرکت اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران از یک سو، و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش می باشند، لذا ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و تخصصی و به‌روز کردن اطلاعات خود، با استفاده از ظرفیت ها، توانایی‌ها و مزیت های رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا نمایند.

وی، عناصر محیطی، پاسخ‌های رفتاری و معیار‌های سنجش را به عنوان اجزای اصلی بازاریابی دانست و افزود: با توجه به نیاز جامعه و خواسته‌های مشتریان، توان پرداخت آنها و فرصت‌های پیش رو، می‌توان از نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه انتظار داشت با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از شبکه فروش این شرکت خواست در مدت باقیمانده تا پایان سال جاری، با انجام برخی اقدامات مهم و حیاتی از جمله پیشنهاد بیمه نامه‌هایی متناسب با نیازهای شناسایی شده بازار، شناخت بازار هدف، ارزیابی دقیق ریسک، تقویت فن بیان و آموزش‌های کاربردی ارتباط با مشتری، حجم پرتفوی‌ خود را افزایش دهند و این شرکت را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده خود یاری کنند.

آقای حسینی، در بخش پایانی اظهارات خود، استفاده از فضای دیجیتال و بهره وری از کسب و کار دیجیتالی را در عرصه رقابت‌های صنعت بیمه ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مضاعف و همت والای کارکنان بیمه دانا، به ویژه شبکه فروش، این شرکت به اهداف پیش بینی شده خود تا پایان سال جاری نائل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: