:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
تا روز شنبه؛

بارندگی در جنوب و شمال شرق کشور ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از دیروز وارد کشور شده است تا روز شنبه موجب بارندگی، مه گرفتگی و رعد و برق در جنوب و شمال شرق کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
اقتصادگردان- «کبری رفیعی» روز چهارشنبه درباره وضعیت آب و هوا به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: فعالیت سامانه بارشی جدید که از بعدازظهر سه‌شنبه آغاز و تا اواخر وقت شنبه تداوم دارد باعث بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف، مه آلودگی و در مناطق جنوبی رگبارو رعدوبرق خواهد شد.

وی گفت: هم چنین احتمال وقوع تگرگ در مناطق جنوبی وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز چهارشنبه درجنوب و غرب خوزستان، لرستان، ایلام، شرق چهارمحال و بختیاری، کهگیلوبه و بویراحمد، اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر، کرمانشاه، همدان، مرکزی، جنوب کردستان و جنوب قزوین بارندگی ادامه دارد.

رفیعی گفت: روز پنج‌شنبه در شمال و شرق خوزستان، کهگیلوبه و بویراحمد، خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی و ارتفاعات استانهای مازندران، سمنان و تهران، شاهد مه غلیظ بارندگی و بارش برف در ارتفاعات هستیم. روز جمعه بوشهر، فارس و روز شنبه خوزستان، بوشهر، فارس و کرمان بارندگی خواهد داشت که لغزندگی معابر، احتمال آب‌گرفتگی ، یخ زدگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی از اثرات سامانه جدید است.