:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

خدمات تامین اجتماعی، غیر حضوری تر از قبل

طرح جدید تامین اجتماعی استان قم جهت به دنبال افزایش فعالیت های غیر حضوری این سازمان است.
کد خبر: ۱۶۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
اقتصادگردان- به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با توجه به اینکه سال 1399، با عنوان سال تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی نامگذاری شده است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص غیرحضوری کردن خدمات دستگاهها، این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، طرح 3070 را در قالب دوشنبه های دیجیتال رونمایی کرده است.

در این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس کاملا غیر حضوری و جدید، به بیمه شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی رونمایی و ارائه میشود.
بر اساس تعداد مراجعات و سرویس های پرتراکم، خدمات تامین اجتماعی اولویت بندی شده و مقرر گردیده است تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی 30 سرویس کاملا غیرحضوری، 70درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی حذف گردد و به همین دلیل این طرح، 3070 نامگذاری شده است.

با توجه به طرح 3070 سازمان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه تحت پوشش از تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاکنون در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ثبت نام نکرده‌اند، دعوت می‌شود که از طریق نشانیeservices.tamin.ir و یا لینک مستقیم از سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی tamin.ir و یا سایت اداره کل تامین اجتماعی قم به نشانی qom.tamin.ir نسبت به ثبت نام و ثبت شماره حساب بانکی اقدام کنند.