:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

بانک کشاورزی حامی برقراری عدالت اجتماعی و زدودن چهره فقر از مدارس مناطق کم‌برخوردار

بانک کشاورزی سال هاست برای برقراری عدالت اجتماعی و زدودن چهره فقر از مدارس مناطق کم‌برخوردار ، به عرصه مدرسه‌سازی وارد شده و توفیق احداث سرپناه علمی برای دانش‌آموزان را پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۶۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
اقتصادگردان- بانک کشاورزی همه ساله بخشی از سپرده های قرض الحسنه مشتریان گرامی را صرف امور خیریه می کند. استان سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی است که به شدت به ساخت مدارس استاندارد نیاز دارد و بانک کشاورزی با اختصاص 5 درصد از سپرده های قرض الحسنه، دو مدرسه در این استان احداث کرده است.

انجام این مهم بعد از عقد تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان امکان پذیر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی  ، ساخت مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در چاه اسحق دلگان با 403 متر مربع زیربنای آموزشی و 1372 متر مربع محوطه سازی و مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در روستای ملکی هیرمند، با 440 متر مربع زیربنای آموزشی و 1200 متر مربع محوطه سازی آغازوبا تلاش همکاران مدیریت  بانک کشاورزی و سازمان نوسازی مدارس استان سیستان وبلوچستان ، این مدارس در دی ماه 1398 تکمیل و تقدیم به دانش آموزان پرتلاش شد.

بر اساس این گزارش  این بانک درنظر دارد پروژه احداث و تکمیل مدرسه‌های جدید را در کشور با هدف توسعه فضا و فرصت‌های آموزشی در مناطق کمتر بهره‌مند ادامه دهد.