:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بارش برف و باران جاده های استان تهران را لغزنده کرد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد:‌ بدلیل بارش برف و باران تمامی مسیرهای این استان لغزنده است.
کد خبر: ۱۶۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
اقتصادگردان- عادل مصدقی روز یکشنبه در این باره گفت: از شب گذشته بارش برف و باران تمامی مسیرهای استان را فرا گرفت و عوامل راهداری در مناطق برف گیر مشغول عملیات شن و نمک پاشی و در مناطق باران مشغول رفع آبگرفتگی شدند.

وی افزود: در مسیرهای روستایی و کوهستانی شهرستان شمیرانات و همچنین جاده هراز و امامزاده داود (ع) این بارش‌ها بصورت برف بود.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در سایر مناطق استان تهران بارش‌ها بصورت باران است اما بدلیل عوامل راهداری، هلال احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی تمامی مسیرهای استان تهران برای تردد خودروها باز است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی هواشناسی این بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده ادامه خواهد داشت و امشب در مناطق کوهستانی به ویژه شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات بارش برف خواهیم داشت.

به گفته مصدقی، عوامل راهداری در تمامی مناطق برف گیر مستقر هستند و ۲۷ باب راهدارخانه نیز برای اسکان مسافران در راه مانده تجهیز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی همچنین به مردم توصیه کرد جهت سفر در مناطق کوهستانی خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و با پرکردن باک بنزین و داشتن پتوی مسافرتی و مواد غذایی در این مناطق سفر کنند.

معاون راهداری استان تهران وضعیت ترافیکی در این استان را روان و عادی اعلام کرد و به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.