:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، شهادت مظلومانه دانشمند برجسته دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۶۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
اقتصادگردان- متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:
" وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی کند. به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.
شهادت مظلومانه دانشمند ارشد و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح "دکتر محسن فخری زاده" را محضر امام زمان (عج)، فرمانده کل قوا، ملت شریف ایران و خانواده ارجمند ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
شهید دکتر فخری زاده با عنوان نماد قدرت علمی ایران، همواره در طول عمر بابرکت خود در عرصه های علمی، پژوهشی و دفاعی کشور منشاء خدمات بسیاری بوده است، ترور ناجوانمردانه این دانشمند برجسته علمی نشانه رذالت، حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است که همواره از پیشرفت علمی و توسعه کشور هراس داشته و دارند.
استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند با این اقدام مذبوحانه، راه و مسیر علمی شهید فخری زاده هرگز متوقف نخواهد شد و جوانان با اراده ایرانی با گام های استوارتر و مصمم تر از قبل در مسیر علم و فناوری و مقاومت حرکت خواهند نمود و سرافرازی ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها به نمایش خواهند گذاشت."