:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

دعوت توسن‌تکنو از فعالان صنعت فناوری‌های مالی برای حضور در رویداد آنلاین GCE 2020 شرکت GRG

مراسم پایان سال شرکت GRGBanking ویژه‌ مشتریان جهانی GRG در حوزه فناوری اطلاعات بانکی، تحت عنوان (ONLINE GRG GLOBAL CUSTOMER EXCHANGE 2020 (GCE 2020 از ۱۶ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان الی ۱۵ دسامبر مصادف با ۲۵ آذر به مدت یک ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸


اقتصادگرداندر این همایش که با شعار Innovation for a Better Life برگزار خواهد شد، آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای این شرکت در حوزه راهکارهای بانکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

این رویداد هر دو سال یک بار با حضور شرکای تجاری، نمایندگان و مشتریان راهکارهای بانکی شرکت GRG‌ در کشور چین برگزار می‌شد که امسال با توجه به پاندمی کرونا، شرکت‌‎کنندگان به صورت آنلاین در این رویداد حاضر خواهند شد و به بحث و تبادل نظر در خصوص تجارب و ایده‌های پیاده‌سازی‌شده این شرکت خواهند پرداخت.
 
در دوره‌های اخیر این رویداد، موضوعاتی نظیر تغییر شکل شعب بانکی و فرصت‌هایی برای دگردیسی شعب با فناوری‌های خلاقانه، تغییر شکل بانکداری و تمرکز روی چگونگی خلق سرویس‌های مطلوب‌تر برای مشتریان، موضوع اصلی گفتگوها بود.
 
امسال این رویداد با تمرکز بر نوآوری و با شعار «نوآوری برای زندگی بهتر» به شیوه آنلاین برگزار خواهد شد. سه محور اصلی مباحث این رویداد، راهکارهای تحول شعب، راهکارهای نوآورانه و راهکارهای هوشمند فروشگاهی هستند.
 
توسن‌تکنو به عنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات GRG Banking‌ در ایران از کلیه مدیران ارشد، صاحب‌نظران، متخصصان، اصحاب رسانه و فعالان حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت الکترونیک کشور برای حضور در این رویداد آنلاین دعوت به عمل می‌آورد. با توجه به این که رویداد برای مدت یک ماه برنامه‌ریزی شده است محدودیت خاصی برای دسترسی به اطلاعات و ویدیوها وجود نخواهد داشت.
 
برای حضور در این رویداد کافی است که ابتدا در سایت رویداد به آدرس https://www.grggce.com/#/signup ثبت‌نام نموده و پس از دریافت شناسه کاربری و کلمه عبور در صندوق پست الکترونیک خود طی ۲ روز کاری، اطلاعات ورود را در آدرس https://www.grggce.com/#/login وارد نمایید. در ادامه برنامه محتوایی رویداد GCE 2020 و ویدیوی معرفی آن نیز ضمیمه شده است.