:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
با انعقاد قرارداد در رشته بیمه بدنه؛

همکاری تجارت‌نو و لیزینگ ایران رقم خورد

قرارداد همکاری میان دوشرکت بیمه تجارت‌نو و لیزینگ ایران درخصوص صدور بیمه نامه بدنه خودرو امضاء شد که براساس این توافق، کلیه خودروهای این شرکت تحت پوشش بیمه بدنه تجارت نو قرارگرفت.
کد خبر: ۱۶۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی؛ در این مراسم مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران با تاکید بر اینکه کلیه شرکت های زیر مجموعه بانک تجارت نیاز است همکاری نزدیکی با هم داشته باشند، گفت: ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به همراه دیگرتوانمندی های شرکت بیمه تجارت‌نو امروز موجب حضور ما در این مجموعه برای عقد قرارداد شده است.

علی اصغر سفری، با خبر از اینکه طبق تصمیم اتخاذ شده در مجموعه تحت مدیریت وی، کلیه امور بیمه ای لیزینگ ایران به تجارت نو واگذار خواهد شد، افزود: با توجه به قابلیت‌های تجارت‌نو امیدواریم همکاری فی مابین تعمق بیشتری یابد.

در ادامه این نشست، مدیر عامل تجارت‌نو نیز با تایید این مهم که بهره مندی شرکت‌های زیر مجموعه بانک تجارت از ظرفیت های یکدیگر و به خصوص بانک نتایج بسیار مطلوب اقتصادی به دنبال خواهد داشت، افزود: بانک و هر کدام از این شرکت‌ها مشتریانی دارند که با ارائه خدمات باکیفیت می‌توان از این فرصت برای افزایش سهم پرتفوی بهره جست.

نیما نوراللهی، جایگاه ممتاز تجارت‌نو در فرابورس، تنوع سرمایه گذاری، انعقاد قرارد با بیمه گذاران بزرگ و چند برابر شدن ارزش بازار را از جمله قابلیت‌های مجموعه برشمرده و نظر مساعد تیم مدیریتی بیمه تجارت‌نو را نسبت به سرمایه گذاری‌های  مشترک اعلام داشت.