:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان خبر داد:

کشف بیش از یکهزار کیسه آرد عرضه خارج از شبکه دولتی در شهرستان خرم آباد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت : یکهزار و 116 کیسه آرد عرضه خارج از شبکه دولتی به ازرش بیش از ۵ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد کشف شد.
کد خبر: ۱۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اقتصادگردان- فریبرز حسامی با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح تشدید بازرسی، از طریق بررسی تراکنش و خریدهای صورت گرفته از سامانه توسط کارشناسان صمت با همکاری اطلاعات سپاه تعداد ۹ پرونده و ۱۱۱۶ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه دولتی در شهرستان خرم آباد کشف شد.

وی ادامه داد: این مقدار آرد کشف شده از طریق خرید صوری آرد از استان فارس توسط سامانه و عرضه خارج از شبکه آن صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان با بیان این که طرح تشدید نظارت با همکاری بسیج اصناف، بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و بسیج در حال برگزاریست، افزود: بیش از ۲۰ واحد صنفی در مرکز استان با توجه به بازرسی های شبانه و بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی پس از ساعت ۱۸ پلمب شدند.

حسامی با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گرانفروشان از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا انبار مقادیر زیادی کالا در منازل موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صمت لرستان) اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.