:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

محدودیت فعالیت اصناف از اول آذرماه در بوشهر اجرا شد

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
اقتصادگردان- رضا جمالی افزود: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی اجرای محدودیت اصناف از ابتدای آذرماه به مدت 14روز در شهر بوشهر که به عنوان دسته بندی قرمزتعیین شده در حال اجرا است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته عنوان کرد: تیم‌های گشت مشترک شامل نمایندگان اتاق اصناف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی جهت اجرای قانون محدودیت فعالیت اصناف در گروهای 2، 3 و 4 بصورت مستمردر سطح بازار حضوردارند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا و همچنین فاصله گذاری اجتماعی از الزمات فعالیت اصناف می باشد، تشریح کرد: حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی‌ها) سوپر مارکت‌ها و میوه و سبزی فروشی، تولید و توزیع محصولات غذایی و فرآورده‌های لبنی، نانوایی‌ها، غذافروشی بیرون بر، داروخانه‌ها، مراکز فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی، خدمات اپراتورهای ارتباطی، فروشگاه‌های قطعات و لوازم یدکی، تعمیرگاه‌های انواع خودرو و لوازم خانگی در گروه یک قرار می‌گیرند می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت نمایند.

جمالی اضافه کرد: فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات، فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات، چاپخانه، خشکشویی و سازندگان و فروشندگان عینک از دیگر واحدهای صنفی گروه یک هستند و فعالیت سایر اصناف تا دو هفته آینده دیگر غیر قانونی است .

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: در صورت مشاهده تخلف در وهله اول تذکر داده می‌شود و در صورت مشاهده تکرار تخلف به طور حتم آن واحد پلمپ می‌شود.