:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اعطای جایزه ملی انرژی به برترین‌ فعالان

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی و دومین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
اقتصادگردان- با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی و دومین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر با هدف بررسی چالش‌­های پیش‌رو در توسعه انرژی‌­های تجدیدپذیر و ارائه راهکارهایی برای بهبود فضای کسب و کار این حوزه در دوران کرونا و تحریم، در روز ۲۶ آذرماه جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

یکی از برنامه‌­های اصلی این کنفرانس، اعطای جایزه ملی انرژی­‌های تجدیدپذیر است. شرکت‌های فناوری که موفق به ارائه پروژه‌های برتر در این حوزه شوند یا خدمات مهندسی نوآورانه‌ای در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر عرضه کنند، برنده این جایزه خواهند شد.

فعالان فناور، صنایع نرم و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، هسته‌های دانشگاهی و کلیه علاقه‌مندان به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله شرکت‌کنندگان در این رویداد هستند. همچنین سازمان‌های بهره‌برداری مانند شرکت‌های برق و شهرداری‌ها نیز در این رویداد سالانه حضور خواهند یافت.

جوایزی نیز به پژوهشگر برتر جوان با سن زیر ۳۵ سال و شخصیت علمی تاثیرگذار منتخب در این رویداد اعطاء خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه انرژی­‌های تجدیدپذیر نیز همزمان با این کنفرانس برگزار خواهد شد. امکان گفت ‌و گو و چت بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه گذاران و مشاوران و فعالان حوزه‌های انرژی تجدیدپذیر به صورت غیرحضوری از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس است.