:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تعداد جان باختگان حادثه پتروشیمی خارک به دو تن رسید

در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۶۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
اقتصادگردان- این آتش سوزی ناشی از حریق هیدرو کربن های تخلیه شده در هنگام  شروع تعمیرات اساسی واحد LPG  در ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه در روز پنجشنبه  رخ داد و در ساعت ۱۷:۰۵ مهار شد. متاسفانه در این حادثه یکی از کارکنان این پتروشیمی جان خود را از دست داد و یک نفر نیز دچار سوختگی سطح متوسط شد که جهت درمان به بیرون از جزیره اعزام شد و دو نفر دیگر نیز دچار سوختگی سطحی شده اند.

شب گذشته غلامرضا امیرشقاقی - مدیرعامل پتروشیمی خارک - از ترخیص دو مصدوم حادثه آتش‌سوزی این مجتمع خبر داد و گفت: متأسفانه یکی از مصدومان این حادثه، امروز جان خود را از دست داد.

وی درباره آخرین وضع مصدومان حادثه پنجشنبه، ۲۹ آبان‌ماه در مجتمع پتروشیمی خارک گفت: متأسفانه یکی از مصدومان این حادثه که در بیمارستان سوانح سوختگی چرومی گناوه بستری بود به علت سوختگی جان خود را از دست داد و مجموع جان‌باختگان این حادثه به دو نفر رسید.

مدیرعامل پتروشیمی خارک درگذشت این دو همکار را به خانواده‌های آنان و کارکنان صنعت پتروشیمی تسلیت گفت و ادامه داد: دو مصدوم دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند و یک مصدوم نیز در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و حال عمومی او مساعد است.

در مجتمع پتروشیمی خارک، سالانه یک میلیون و ۱۳۵ هزار تن متانول، پروپان، بوتان، پنتان و گوگرد تولید می‌شود.