:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد

سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد به شنبه هفته آینده موکول شده است، گفت: مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور و جاده‌های شمالی از حیث ترافیکی و جوی نداریم.
کد خبر: ۱۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
اقتصادگردان- با وجود اینکه از ابتدای هفته قرار بود محدودیت‌های جدیدی برای استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی کشور از حیث ترددهای درون و برون شهری و مشاغل دولتی و خصوصی وضع شود،  خبرهایی منتشر شده بود که این محدودیت‌ها از روز چهارشنبه  وضع خواهد شد و به همین دلیل مردم نمی‌دانستند که به عنوان مثال می‌توانند در محورهای برون شهری تردد یا سفر جاده‌ای داشته باشند و بالاخره محدودیت‌های جدید از چه روزی اعمال می‌شود؟

مژگان جلیلیان –معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور- درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور و چگونگی وضع محدودیت‌های جدید اظهار کرد: گرچه قرار بود پلیس راه محدودیت‌هایی را برای ترددهای بین شهری وضع کنند و از چهارشنبه جلوی سفرهای جاده‌ای مردم و ورود و خروجشان به استان‌های قرمز و نارنجی گرفته شود اما اعمال این محدودیت‌ها به شنبه هفته آینده یعنی اول آذر ماه موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ دستور و ابلاغی برای اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای بین شهری و بین استانی وجود ندارد اما ممکن است در برخی مناطق به صورت محلی تصمیماتی اتخاذ شود. البته از همه مردم می‌خواهیم در راستای قطع زنجیره انتقال و عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا از انجام هر گونه سفر خودداری کرده و در خانه بمانند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی نیز گفت: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر جوی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور نداریم و تقریبا تردد روانی و کم حجمی در اکثر این محورها وجود دارد.

جلیلیان اظهارکرد: بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور تا ساعت  ۳۰ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۰آبان ماه) تردد روانی در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای رفت و برگشت وجود دارد  و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.