:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
طی حکمی از سوی رزم حسینی وزیر صمت

حسن زمانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران شد

دکتر حسن زمانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران شد. مدیرعامل جدید نمایشگاه های تهران، با تأکید بر اجرای منویات وزیر صمت، با اشاره به سوابق حقوقی و اجرایی و اشراف کامل خود نسبت به مسائل کشور، بیان داشت: امیدوارم شانه به شانه همکاران و مدیران ارزشمند نمایشگاه بین المللی تهران و با کمک سازمان توسعه تجارت ایران بتوانم این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهم و در خدمت به تولید و تجارت کشور، حمایت از صنعت، و معرفی مزیت ها و توانایی های صنعت و اقتصاد ایران گام های بلندی برداشته شود
کد خبر: ۱۶۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
اقتصاد گردان - علیرضا رزم حسینی صبح پنج شنبه 29 آبان 99 طی حکمی، دکتر حسن زمانی را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید نمایشگاه های بین المللی تهران منصوب کرد.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، به نیابت از وزیر صمت در جلسۀ تودیع و معارفه مدیرعامل جدید نمایشگاه بین المللی تهران با اشاره به سوابق و تجربیات مفید دکتر حسن زمانی در معاونت حقوقی وزارت صمت گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی با حضور مدیران توانمندی چون دکتر حسن زمانی، ترکیبی ایده‌آل را در کنار سازمان توسعه تجارت ایران به وجود می آورد تا منافع تجارت خارجی کشور تأمین و از تولید ملی و صادرات کشور حمایت شود.
حمید زادبوم  در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد،  با تأکید بر نقش ارزشمند شرکت نمایشگاه های بین المللی اظهار داشت: مسیر اصلی توسعه تجارت خارجی به همت مجموعه سیاستگذار و اجرا کننده در وزارت صمت، افق روشنی را در پیش روی خود خواهد داشت.
معاون وزیر صمت در پایان ضمن قدردانی از زحمات دکتر بهمن حسین زاده، مدیر عامل پیشین شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران، برای دکتر حسن زمانی مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی توفیق کرد.
در ادامۀ این جلسه، دکتر حسن زمانی مدیرعامل جدید نمایشگاه های تهران، با تأکید بر اجرای منویات وزیر صمت، با اشاره به سوابق حقوقی و اجرایی و اشراف کامل خود نسبت به مسائل کشور، بیان داشت: امیدوارم شانه به شانه همکاران و مدیران ارزشمند نمایشگاه بین المللی تهران و با کمک سازمان توسعه تجارت ایران بتوانم این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهم و در خدمت به تولید و تجارت کشور، حمایت از صنعت، و معرفی مزیت ها و توانایی های صنعت و اقتصاد ایران گام های بلندی برداشته شود.
حسن زمانی متولد ۱۳۳۷ در شهر ملایر در استان همدان است و پیش از این در 2 دوره پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی نماینده حوزه انتخابیه ملایر بوده و در  دوره نهم و دهم مجلس نیز مشاور ویژه و اجرایی علی لاریجانی رییس مجلس وقت بوده است.
در کارنامه زمانی، علاوه بر نمایندگی مجلس در دو دوره، سوابق مشاور رئیس و معاون دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی از سال 1387 به بعد، مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، رئیس هیأت امنای صندوق رفاهی سازمان صدا و سیما، عضو شورای ایثارگران سازمان صدا و سیما و حضور در معاونت حقوقی وزارت صمت نیز ذکر شده  است.
زمانی دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن است و درسوابق کاری خود، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس کار گروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، صاحب امتیاز نشریه آوای ملایر و مدیرمسئول نشریه ایثار را دارد.
وی  همچنین سوابق دیگری شامل رئیس واحد حسابرسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کل کشور، عضو هیأت مدیره حمل و نقل کشور، معاونت اداری و مالی حمل و نقل کشور، معاونت بازرگانی خارجی حمل و نقل کشور، رئیس هیأت مدیره حمل و نقل اتحادیه تعاونیهای کشور،.کفیل نمایندگی حوزه انتخابیه نطنز و قمصر را در کارنامه خود دارد.
در سوابق سیاسی زمانی نیز عضو حزب جمهوری اسلامی، عضو حزب اعتدال و توسعه، عضو شورای مرکزی اصولگرایان، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام شده است.