:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
انواع کشمش، مویز، سایه خشک و سبزه و محصولات متنوع مرتبط با انگور ملایر با قیمت مناسب

فروش کشمش ملایر، سبزه، مویز، سایه خشک به صورت عمده فروشی با قیمت مناسب

کشمش تازه مجلسی سایه خشک با کیفیت عالی کیلویی 45 هزار تومان، کشمش آفتابی کیلویی 30 تا 35 هزار تومان، کشمش کارخانه ای سبزه کیلویی 30 تا 35 هزار تومان، مویز از کیلویی 20 تا 70 هزار تومان با کیفیت های مختلف آماده عرضه به بازار است برای گفت وگو و سفارش با این شماره ها تماس حاصل فرمایید 09211965540 - 09398119144 آقای بیات
کد خبر: ۱۶۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
اقتصاد گردان - فروش کشمش تازه ملایر، به صورت متنوع و با کیفیت مختلف شامل سایه خشک، کشمش آفتابی، سبزه کارخانه ای، مویز،به صورت ارگانیک، تولید سنتی و کارخانه ای تولید سال 1399 در شهرستان ملایر آماده عرضه به بازار است.
کشمش تازه مجلسی سایه خشک با کیفیت عالی کیلویی 45 هزار تومان، کشمش آفتابی کیلویی 30 تا 35 هزار تومان، کشمش کارخانه ای سبزه کیلویی 30 تا 35 هزار تومان، مویز از کیلویی 20 تا 70 هزار تومان با کیفیت های مختلف آماده عرضه به بازار است.
کشمش ملایر تولید سال جاری 1399 است و به تدریج وارد بازار می شود و متناسب با نیاز مشتری به صورت عمده فروشی آماده تحویل خواهد بود.
با توجه به افزایش قیمت  محصولات صنایع غذایی در سال جاری و قرار گرفتن در فصل برداشت، در حال حاضر قیمت های مناسبی جهت فروش محصولات مختلف انگور ملایر وجود دارد و برای عمده فروشی و تامین نیاز بازار در شهرهای مختلف کشور توصیه می شود
 برای گفت وگو و سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09211965540  -  09398119144  آقای بیات

در مورد خواص و کیفیت انگورملایر، که از تاکستان های مشهور در روستاهای دره جوزان، کوه های لشگردر و بیش از 300 روستای اطراف شهرستان ملایر تهیه می شود، بسیار گفته شده و به طور خلاصه باید گفت که انگور ارگانیک و سنتی، تفاوت کیفیت بسیاری با روش های تولید کشمش صنعتی دارد که با مواد مختلفی ترکیب می شود.
نوع خاک آهکی این منطقه، محصولاتی شبیه محصولات مشهور در فرانسه را تولید می کند که در اروپا از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و در کشور ما با قیمت مناسب قابل خرید و فروش است.
محصولات انگور ملایر خواص درمانی و تغذیه ای قابل توجهی دارد، و برای چربی سوزی، کاهش وزن، افزایش ادرار و دفع سنگ کلیه، خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان و بسیاری از خواص دیگر توصیه شده و
از این رو کارشناسان علم تغذیه،  انگور ملایر را برای مصارف غذایی، و دارویی و... بیشتر توصیه می کنند.   
خاصیت درمانی محصولات انگور ملایر شامل کشمش، سرکه، شیره انگور و... در دوره اپیدمی بیماری ها، جهت مقاوم سازی بدن و مقابله با برخی بیماری ها و ضعف های بدن نیز مفید است
  زیتون و انگور، بیشترین کاربرد  را در غذاهای منطقه مدیترانه و غرب آسیا دارند که خواص آنتی اکسیدان دارند. از این رو در ایران به دلیل وجود تاکستان های مختلف در غرب کشور، شیراز و مناطق مرکزی کشور، انگورهای مختلف تولید شده و کاربردهای مختلفی به صورت انگور، شیره انگور، کشمش، آب انگور، سرکه انگور و... دارند. حتی برای مقابله با بیماری ها و ضد عفونی کردن و تقویت توان بدن و سلامت انسان ها، از سرکه استفاده بسیاری می شود. به عبارت دیگر، مشتقات و محصولات مرتبط با انگور، یکی از بالاترین خواص تغذیه ای و درمانی را در کشور ما و آب و هوای مدیترانه ای و غرب آسیا دارد.

سرکه انگور ملایر با قیمت مناسب و رقابتی 10 هزار تومان

سرکه انگور ملایر در فصل برداشت،100 درصد ارگانیک با قیمت مناسب و با قیمت پایه و رقابتی کیلویی 10 هزار تومان موجود است که در مقایسه با قیمت های موجود بازار برای انواع سرکه های صنعتی بسیار مناسب است و با توجه به فصل تولید و تهیه و توزیع ترشی، برای عمده فروشی در استان های مختلف توصیه می شود. جهت مذاکره و سفارش محصولات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

09211965540 - 09398119144 آقای بیات

 سرکه انگور ملایر 100 درصد طبیعی، ارگانیک، با قیمت مناسب و کاملا رقابتی،  که به روش سنتی در خانه های روستایی، تاکستان های شهرستان ملایر تولید شده، آماده فروش و انتقال از شهرستان ملایر به تهران و استان های اطراف است.
سرکه انگور ملایر در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در فصل برداشت، با قیمت مناسب و با قیمت پایه و رقابتی کیلویی 10 هزار تومان موجود است که در مقایسه با قیمت های موجود بازار برای انواع سرکه های صنعتی بسیار مناسب است و با توجه به قرار گرفتن در فصل تولید و تهیه و توزیع ترشی، برای عمده فروشی و تامین شبکه های توزیع و فروش استان های مختلف توصیه می شود.