:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
عمده فروشی سرکه انگور ملایر با قیمت مناسب و رقابتی 10 هزار تومان

فروش سرکه انگور ملایر 100 درصد ارگانیک و با قیمت مناسب به روش تولید سنتی

سرکه انگور ملایر در فصل برداشت،100 درصد ارگانیک با قیمت مناسب و با قیمت پایه و رقابتی کیلویی 10 هزار تومان موجود است که در مقایسه با قیمت های موجود بازار برای انواع سرکه های صنعتی بسیار مناسب است و با توجه به فصل تولید و تهیه و توزیع ترشی، برای عمده فروشی در استان های مختلف توصیه می شود. جهت مذاکره و سفارش محصولات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید 09211965540 - 09398119144 آقای بیات
کد خبر: ۱۶۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
اقتصاد گردان – سرکه انگور ملایر 100 درصد طبیعی، ارگانیک، با قیمت مناسب و کاملا رقابتی،  که به روش سنتی در خانه های روستایی، تاکستان های شهرستان ملایر تولید شده، آماده فروش و انتقال از شهرستان ملایر به تهران و استان های اطراف است.
سرکه انگور ملایر در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در فصل برداشت، با قیمت مناسب و با قیمت پایه و رقابتی کیلویی 10 هزار تومان موجود است که در مقایسه با قیمت های موجود بازار برای انواع سرکه های صنعتی بسیار مناسب است و با توجه به قرار گرفتن در فصل تولید و تهیه و توزیع ترشی، برای عمده فروشی و تامین شبکه های توزیع و فروش استان های مختلف توصیه می شود.
جهت مذاکره و سفارش محصولات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

09211965540  -  09398119144  آقای بیات

در مورد خواص سرکه انگورملایر، که از تاکستان های مشهور در روستاهای دره جوزان، کوه های لشگردر و بیش از 300 روستای اطراف شهرستان ملایر تهیه می شود، بسیار گفته شده و به طور خلاصه باید گفت که سرکه انگور ارگانیک و سنتی، تفاوت کیفیت بسیاری با سرکه های صنعتی دارد.
طبع گرم این نوع سرکه انگور ملایر به دلیل تولید 100 درصد ارگانیک آن، خواص درمانی و تغذیه ای قابل توجهی دارد، و برای چربی سوزی، کاهش وزن، افزایش ادرار و دفع سنگ کلیه، خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان و بسیاری از خواص دیگر توصیه شده و با سرکه های دیگر که طبع سرد دارند، متفاوت است.
ترکیب این نوع سرکه موجب شده که خواص انرژی زایی، و ایجاد تحرک بیشتر داشته باشد و در نتیجه برای چربی سوزی و کاهش وزن، گردش خون بهتر و دفع سنگ کلیه توصیه شده و خواص درمانی و بهداشت وسلامتی بسیاری دارد.
از این رو کارشناسان علم تغذیه، سرکه انگور با طبع گرم را برای مصارف غذایی، ساخت ترشی، شست و شوی سبزیجات و میوه، ضد عفونی کردن ظرف ها و... بیشتر توصیه می کنند.   
خاصیت درمانی سرکه ملایر، در دوره اپیدمی بیماری ها، جهت مقاوم سازی بدن و مقابله با برخی بیماری ها و ضعف های بدن نیز مفید است
همان طور که صاحب نظران تغذیه گفته اند بهترین سرکه، سرکه انگور خانگی است.  زیتون و انگور، بیشترین کاربرد  را در غذاهای منطقه مدیترانه و غرب آسیا دارند که خواص آنتی اکسیدان دارند. از این رو در ایران به دلیل وجود تاکستان های مختلف در غرب کشور، شیراز و مناطق مرکزی کشور، انگورهای مختلف تولید شده و کاربردهای مختلفی به صورت انگور، شیره انگور، کشمش، آب انگور، سرکه انگور و... دارند. حتی برای مقابله با بیماری ها و ضد عفونی کردن و تقویت توان بدن و سلامت انسان ها، از سرکه استفاده بسیاری می شود. به عبارت دیگر، مشتقات و محصولات مرتبط با انگور، یکی از بالاترین خواص تغذیه ای و درمانی را در کشور ما و آب و هوای مدیترانه ای و غرب آسیا دارد.
در حال حاضر در دوره اپیدمی کرونا، استفاده از عسل و آبلیمو، زنجبیل، سیر و... برای توانمند سازی بدن و بهداشت استفاده می شود و هر چند که ممکن است مستقیما ویروس را نابود نکند، اما حداقل در ضد عفونی کردن و تقویت توان بدن و طبع گرم بدن می توان از محصولاتی مانند سرکه انگور ملایر با طبع گرم آن استفاده کرد.
 
خواص سرکه انگور ملایر با طبع گرم

انگور یکی از میوه های محبوب و شناخته شده است که فراورده های زیادی از این میوه مفید و پرخاصیت استخراج می شود. کشمش، مویز، شیره انگور، آب انگور و سرکه انگور یا آبغوره از انواع فراورده های خوشمزه این میوه هستند. سرکه انگور نیز یکی از پرطرفدارترین و پرخاصیت ترین فراورده‌های این میوه است که که به روش خانگی و صنعتی تهیه میشود
استفاده از سرکه انگور در تهیه انواع ترشی ‌ها، شورها و سالادهای فصل باعث خوشمزگی، طعم‌دهندگی، تحریک اشتها و ترشح بیشتر شیره گوارشی شده و هضم غذا را بهتر می ‌کند. در طب سنتی نیز از خواص سرکه انگور طبیعی برای درمان و معالجه بسیاری از اختلالات و امراض استفاده میشود
   
یک کارشناس طب‌سنتی در ملایر می گوید: انگور کشمش و فخری دارای طبعی گرم و مناسب احوال افراد سردمزاج است.از آنجایی‌که انگورها انواع مختلفی دارند، طبعشان هم متناسب با نوع انگور متفاوت است به عنوان مثال انگور کشمش و فخری دارای طبعی گرم و نوع صاحبی و عسگری آن سرد است.انگور میوه بسیار پرفایده و همراه با خواص فراوان است که خوردن آن برای همه احوال مفید بوده و توصیه می‌شود.
انگور از نظر موادغذایی یک میوه غنی محسوب می‌شود، از انگور می‌توان برای برای رژیم لاغری استفاده کرد.
انگور برای تقویت دستگاه گوارش و معده بسیار مفید بوده همچنین یک ملین سودمند و ضدیبوست است.انگور یک میوه مفید برای ضعف و مقوی اعصاب است و بهترین زمان خوردن آن بعد از غذا است تا معده دچار نفخ نشود.
همه انگورها خواص فراوانی دارند اما در این میان انگورهای قرمز ضمن بالا بردن سیستم ایمنی بدن، در درمان بیماری‌هایی مانند پروستات به‌کار می‌رود.

سرکه انگور طبیعی با سرکه های موجود در بازار که اسید استیک با آب هستند فرق دارد که به هیچ عنوان خاصیت سرکه انگور طبیعی را ندارند
سرکه انگور طبیعی بر اثر تخمیر الکل انگور به وسیله یک نوع قارچ به نام میکودرمااستى به وجود مى ‏آید و ترکیب شده است از اسید استیک و نیز داراى مقدارى اسید مالیک، اسید ستیریک، اسید سوکسینیک و اسید تارتریک که مجموعا در حدود ۲ تا ۳ گرم در لیتر است، هم‏چنین بى‏ تارترات دوپتاس و مقدارى مواد رنگى است.
طبیعت سرکه را بعضى سرد و تر و بعضى سرد و خشک مى ‏دانند.
براى اشخاص پیر و سالخورده و اشخاص سوداوى مزاج و بیماران مبتلا به بیماریهاى ریوى، سرفه تازه و خشک، درد مفاصل، ضعف احشاء و آلات داخل شکم، براى رحم و اعصاب و افعال مرتبط با اعصاب، نیروى جنسى و سردمزاجان مضر است. مداومت در خوردن آن موجب استسقاء، ضعف دید چشم، زردى رنگ رخسار و لاغرى بدن مى‏شود.
سرکه انگور طبیعی با سرکه های موجود در بازار که اسید استیک با آب هستند فرق دارد که به هیچ عنوان خاصیت سرکه انگور طبیعی را ندارند
سرکه انگور طبیعی بر اثر تخمیر الکل انگور به وسیله یک نوع قارچ به نام میکودرمااستى به وجود مى ‏آید و ترکیب شده است از اسید استیک و نیز داراى مقدارى اسید مالیک، اسید ستیریک، اسید سوکسینیک و اسید تارتریک که مجموعا در حدود ۲ تا ۳ گرم در لیتر است، هم‏چنین بى‏ تارترات دوپتاس و مقدارى مواد رنگى است.

 یکی از خواص سرکه انگور وجود خاصیت ضد چربی موجود در غوره است. این خاصیت غوره باعث شده تا مصرف سرکه انگور به بیماران مبتلا به چربی خون و بیماری های قلبی عروقی توصیه شود.
    استفاده از سرکه انگور همراه با غذا و به ویژه مصرف آن صبح ناشتا به لاغری و کاهش وزن کمک کرده و برای از بین بردن و آب کردن چربی های دور شکم مفید است.
    از سرکه انگور در طب سنتی برای درمان سردردهای مزمن و صفراوی استفاده میشود. به این منظور میتوانید مقداری از سرکه را بو کرده یا با آن بخور دهید. همچنین تر کردن دستمال در سرکه گرم و گذاشتن روی پیشانی نیز به تسکین سردرد کمک میکند.
    درمان بیماری های پوست که منشا آن قارچ است، نیز یکی دیگر از خواص سرکه انگور است. همچنین یکی از راههای رفع بوی بد پا نیز شستشوی پاها با سرکه میباشد.
    استفاده از سرکه انگور همراه با عسل راهکار مناسبی برای رفع و برطرف نمودن تیرگی دور چشم ها میباشد.
    غوره که از آن در تهیه سرکه استفاده میشود دارای مقادیر زیادی گلیکولیک اسید (معروف به اسید میوه) است و از آن در درمان عفونتهای ویروسی مجرای تنفسی و نیز جهت پوست برداری (مصرف موضعی) استفاده میشود.
    مصرف سرکه قبل از خواب باعث کاهش میزان قند و در نتیجه کاهش بیماری دیابت میشود.    استفاده از سرکه انگور برای افرادی که کم اشتها هستند، مفید بوده و باعث تقویت اشتها می شود.    مصرف موضعی سرکه انگور برای کمک به درمان انواع سوختگی، زخمهای عفونی و زخم سفلیسمفید مناسب است.
    از خواص سرکه انگور کمک به درمان اختلالات و ناراحتی های دستگاه گوارش نظیر یبوست،نفخ، اسهال، دل درد و دفع نامرتب مزاج است. به طور کلی سرکه انگور باعث از بین بردن باکتری های مضر دستگاه گوارش شده و خوردن ناشتای آن نیز باعث دفع کرم از روده میگردد.

مواد موثر و ترکیبات موجود در سرکه انگور شامل آهک یا کربنات کلسیم، اسید استیک، اسید مالیک، تارتارات اسید بطاس، انواع عناصر غذایی و ویتامین های مورد نیاز بدن است. همچنین سرکه انگور، غنی از پلی فنول ها (polyphenols) است. پنی فنول نوعی انتی اکسیدان قوی بوده که از بدن در برابر در برابر آسیب های ناشی از مولکول های رادیکال های آزاد محافظت کنند.