:
كمينه:۲۷.۶۲°
بیشینه:۲۷.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

انتقاد نماینده مراغه از عدم تکمیل پروژه آزادراه مراغه به هشترود

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه آزادراه مراغه به هشترود خواستار ورود جدی وزارت راه و شهرسازی به موضوع شد.
کد خبر: ۱۶۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
اقتصادگردان- علی علیزاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: جاده مراغه به هشترود راه ارتباطی به شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی و شرقی با مرکز و پایتخت کشور است و جمعیتی حدود سه میلیون نفر برای ارتباط با پایتخت از این جاده استفاده می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این جاده یکی از قدیمی‌ترین جاده‌های کشور و در عین حال خطرناک‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین جاده‌ها می‌باشد و صدها تصادف در آن رخ داده است. خانواده‌ای در مراغه پیدا نمی‌شود که یکی از اقوام خود را در این جاده از دست نداده باشد.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی تصویب کرد: از ۱۰ سال پیش مطالعه پروژه آزادراه مراغه به هشترود آغاز شد و بخشی از پروژه اجرایی شده است، اما متاسفانه تنها ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. وزارت راه و شهرسازی می‌گوید که اعتبار لازم را ندارد و با پیگیری‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر از سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تهیه کردیم.

علیزاده در پایان تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی همچنان تعلل می‌کند و تمرکز خود را بر روی پروژه‌های غیرضروری گذاشته است.