:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

جریمه ۶ هزار خودرو به‌دلیل عدم‌استفاده سرنشین از ماسک

رییس پلیس تهران از جریمه بیش از ۶هزار خودرو به‌دلیل عدم‌استفاده از ماسک در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
اقتصادگردان- سردار حسین رحیمی در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از نخستین روزهای کرونا کنار مدافعان سلامت ایستاده است، اظهار کرد: تقریباً در دو هفته گذشته تمام توان خود را برای مقابله با کرونا گذاشته‌ایم.

رییس پلیس تهران تصریح کرد: تمام توان پلیس در تهران مخصوصاً گشتی‌ها، پلیس راهور، پیشگیری، یگان امداد و حتی حدود 50 گشت امنیت اخلاقی را برای کمک به بحث سلامت به‌کار گرفته‌ایم.

این مقام انتظامی افزود: 150 گشت مشترک از سایر دستگاه‌ها نیز به کمک پلیس خواهند آمد تا مصوبه ستاد ملی کرونا اجرا شود، از چند روز گذشته برخوردها با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی را شدت بخشیدیم و 363هزار تذکر به افرادی که ماسک زدن را رعایت نمی‌کردند، دادیم. وی با اشاره به بازدید از بیش از 24 هزار واحد صنفی توسط پلیس اماکن در چند روز گذشته، گفت: 710 واحد صنفی که ضوابط ابلاغی را رعایت نمی‌کردند اخطار پلمب گرفتند و 139 واحد نیز پلمب شدند همچنین بالغ بر 6 هزار و 22 مورد اعمال قانون برای خودروهایی داشتیم که خود یا سرنشین آنها ماسک زدن را رعایت نمی‌کردند.