:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
بازخوانی صورت‌های مالی ۶ ماهه “بنو”؛

سودعملیاتی تجارت‌نو ۱۲ برابر افزایش یافت

شرکت بیمه تجارت‌نو، در شش ماهه اول سال جاری علی‌رغم تبعات شیوع ویروس کرونا و دیگر مشکلاتی که بنگاه‌های اقتصادی با آن روبرو هستند، موفق شد برای هر سهم خود ۱۶۲۱ ریال سود محقق کند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۱۱۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۶۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
اقتصادگردان- بنابراین گزارش؛ تجارت‌نوکه این روزها در بازار سرمایه نیزکارنامه قابل قبولی دارد، توانست با ثبت عملکرد درخشان در نیمه اول سال جاری، سهامداران را به آینده روشن‌تر امیدوارکند.

طبق صورت های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹، این شرکت به سود خالص ۲۵۴۴ میلیارد ریالی دست یافته که از رشد ۱۱۳۵ درصدی خبر می‌دهد. در مدت مشابه سال مالی قبل نیز سود ۲۰۶ میلیارد ریالی را محقق کرد که با توجه به پرداخت خسارت های سنگین سیل و چند حادثه دیگر سود قابل قبولی محسوب می‌شود.

افق روشن سودآوری تجارت‌نو

طبق صورت های مالی، با گذر سود عملیاتی از مبلغ ۲۵۸۲ میلیارد ریال، رشد خیره کننده ۱۱۳۵ درصدی معادل ۱۲ برابرافزایش، در این شرکت رقم خورده است. همچنین ترازنامه ۶ ماهه گویای افزایش ۷۹ درصدی سرمایه‌گذاری های کوتاه مدت "بنو” نسبت به سال مالی گذشته و جهش ۱۷۵ درصدی سرمایه‌گذاری های بلند مدت است که با توجه به افزایش سرمایه گذاری‌های شرکت درپروژه های کوتاه مدت و بلند مدت، می‌توان نتیجه گرفت که شرکت روند سوددهی را طی خواهدکرد.

"بنو” در فراز فرابورس

و اما نماد "بنو” در هفته های اخیر مورد اقبال سهامداران قرارگرفته، بررسی جریان معاملات در یک ماه اخیر حاکی از آن است که سهام این شرکت روزانه با سقف افزایش قیمت مورد معامله قرار می گیرد.حال با انتشار گزارش مثبت شش ماهه می‌توان پیش بینی کرد فضای بازار سرمایه برای تجارت‌نو مطلوب تر شده و افراد بیشتری برای خرید سهام "بنو” صف بکشند.