:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان:

۱۲ دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه‌ای تجارت نو قرار گرفت

مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌نو اعلام کرد: در حال حاضر این شرکت بیمه‌ای با پوشش حدود ۸۰ هزار نفر از جامعه علمی، دانشگاهی کشور، بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی دارد.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
اقتصادگردان- منا عروجی در این باره گفت: شرکت بیمه تجارت نو با ۱۲ دانشگاه مطرح کشور در زمینه بیمه نامه های درمان، حوادث دانشجویی، آتش سوزی و خودرو طرف قرارداد است.

وی با بیان اینکه این شرکت بیمه‌ای به تازگی وارد قرارداد با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز شده است، افزود: درحال حاضر تجارت‌نو در صنعت بیمه بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی کشور دارد.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌نو، دلیل رشد و موفقیت رشته تکمیل درمان در این شرکت را خدمات دهی مناسب دانسته و گفت: سرعت در ارائه خدمات، پاسخگویی ۲۴ سـاعته، گـستردگی مراکز تشـخیصی و درمانی طرف قرارداد با این شرکت و خدمات آنلاینی که از طرف مراکز  تشخیصی و درمانی طرف قرارداد ارائـه مـی شود، رضایت بیمه گذاران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به رتبه چهارم این شرکت در حوزه انعقاد قرارداد با مراکز تشخیصی و درمانی در صنعت بیمه کشور، اظهار کرد: درحال حاضر ۴ هزار مرکز تشخیصی و درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد با شرکت بیمه تجارت‌نو هستند.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان تجارت‌نو، یکی از شروط انعقاد قرارداد با مراکز درمانی را، توافق سندیکای بیمه گران با آن مرکز درمانی برشمرده و تصریح کرد: شرکت با مراکزی که مورد تائید و توافق سندیکای بیمه گران نباشد وارد مذاکره نخواهد شد.

به اعتقاد عروجی، از دلایل رضایت همکاری مراکز تشخیصی و درمانی با این شرکت بیمه‌ای، تسویه سریع بیمه تجارت‌نو و تعامل مستمر با این مراکز و تامین به موقع نقدینگی مراکز است که باعث شده تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد هرگز دچار ریزش نشود.

وی در ادامه به بیمه تکمیل درمان شرکت اشاره و صدور معرفی نامه آنلاین را از مزایای آن اعلام و گفت: بیمه گذاران می توانند با مراجعه به هر مرکز درمانی و ارائه کد ملی خود وهمراه داشتن دستور پزشک معرفی نامه دریافت کنند.

مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص پوشش بیمه‌ای هزینه های تشخیصی و درمانی بیماری کرونا نیز توضیح داد: هزینه های درمانی بیماری کرونا توسط شرکت بیمه تجارت‌نو پرداخت می شود، هزینه‌های تشخیصی نیز مشروط به رعایت یکسری ضوابط و پروتکل‌ها قابل پرداخت است.