:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
طی نیمه نخست سال جاری صورت پذیرفت

13800 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در استان تهران

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون به 13800 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی این بانک در استان تهران در نیمه نخست سال جاری اشاره نمود.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
اقتصادگردان- ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان تهران اظهار داشت: استان تهران به عنوان مهم‌ترین قطب اقتصادی و اجتماعی کشور، سهمی در حدود 60 درصد جریان‌های مالی و چرخه نقدینگی اقتصاد را به خود اختصاص داده است.

شیخ‌زاده عملکرد مجموعه مدیریت شعب استان تهران را مساعد ارزیابی نمود و افزود: همکاران استان در سطح مدیریتی و اجرایی راهبردهای مناسبی را در راستای بانکداری توسعه‌ای به اجرا در آورده‌اند و تلاش شده است با توجه به ابزارهای در اختیار، شاخص‌های عملکردی در حد متعادل محقق گردیده و کارنامه استان حائز انسجام خاصی در تحقق شاخص‌ها باشد.

وی با اشاره این که مطابق برنامه سطح عملیات بانکی شعب در استان تهران قابل افزایش است افزود: تسهیلات پرداختی استان تهران طی شش ماهه ابتدایی سال جاری 13800 میلیارد ریال بوده است و طی این مدت به ارزش 1377 میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر گردیده است.

شیخ‌زاده در ادامه نسبت مصارف به منابع در استان را در حد متعارف نظام بانکی اعلام نمود و افزود: ترکیب بهینه سپرده‌ها در حد مناسبی رعایت شده است و این شرایط موجب گردیده هزینه تمام‌شده پول در استان پایین آمده و بستر مناسبی برای بانکداری توسعه‌ای فراهم آید.

محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران در این جلسه گفت: همکاران استان بر اهمیت مأموریت و نقش توسعه‌ای بانک در سطح استان واقف هستند و با آگاهی از کمبودها و برخی نقاظ ضعف در صدد هستند عملکرد بانک در استان را ارتقا بخشیده و نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونگران و کارآفرینان استان تهران ارتقا یابد.

امیر میرشفیعی رییس اداره کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به حضور فعالین اقتصادی و شرکت‌های متعدد در استان، زمینه فعالیت بانکی و بکارگیری انواع خدمات و محصولات وجود دارد، با این حال وجود شعب متعدد نظام بانکی موجب شده رقابت بالایی در جذب منابع سپرده‌ای و افزایش سهم بازار شکل بگیرد که در این راستا لازم است روسای شعب با شناسایی صحیح مشتریان و ارائه خدمات تخصصی مطابق با نیاز مالی و بانکی جامعه هدف، شرایط مناسبی برای توسعه بازار ایجاد نماید.

در این جلسه حیدری و توکلیان معاونین استان، بختیاری رییس شعبه ملاصدرا، رزاقی رییس شعبه فاطمی، چابک رییس شعبه توحید و برخی روسای شعب دیگر استان با تبیین عملکرد شعبه خود، مطالبی را در خصوص برنامه‌های آتی و پیش‌نیازها جهت تحقق برنامه‌ها و تکالیف توسعه‌ای شعب مطرح نمودند.