:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

بازديد مديرعامل بانك دی از شعبه آمل

دكتر برات كريمي، مديرعامل بانك دي در بازديد از شعبه آمل بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر شعب به اصل مشتری مداری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومي بانك دي، دكتر كريمي، مديرعامل بانك دي در جريان اين بازديد که با همراهی مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک انجام شد ضمن گفت و گو با كاركنان و مشتريان، نقش بانک‌ها را در توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و تاكيد كرد شعب بايد با توجه به نوع فعالیت خدمت‌محور توجه ویژه‌ای به مشتریان خود داشته باشند.
مدير عامل بانك دي با كليدي خواندن نقش كاركنان شعب در جذب و حفظ مشتريان گفت: همکاران شعب ضمن ارائه خدمات باید تلاش کنند با لحن حرفه‌ای در کنار تکریم و حفظ منزلت مشتریان، خاطره‌ای خوش را در ذهن آنان از بانك دي به جای گذارند.
كريمي افزود: شعبه اي كه مشتری را جزو سرمایه با ارزش بانك دانسته و وفاداری به مشتریان و درک و تشخیص صحيح نیازها و انتظارات آن‌ها را در اولويت امور قرار دهد، مي تواند به موفقيت در اهداف تعيين شده دست يابد.
مديرعامل بانك دي ضمن تاکید مجدد بر اهتمام شعب در زمينه جذب منابع ارزان‌قیمت گفت: تلاش بانک دی در سال جاری در راستاي جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت است كه با تلاش تمامي همكاران در شش ماهه نخست سال به نتايج مطلوبي در این زمینه دست يافتيم و انتظار مي رود همچنان جذب منابع ارزان قيمت و اصلاح نسبت مصارف و منابع به منظور دستیابی به برنامه هاي عملياتي با تلاش مضاعفي در دستور کار شعب باشد.
تاكيد بر لزوم رعايت بهداشت اعتباري و دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات و اعتبارسنجي مشتريان و سرعت بخشيدن به وصول مطالبات از ديگر محورهاي سخنان مديرعامل بانك دي در اين بازديد بود.
گفتني است در اين بازديد دكتر كريمي، مديرعامل بانك دي از اهتمام جمعي كاركنان شعبه آمل در راستاي ارائه خدمات مطلوب به خانواده معزز شهدا و ايثارگران و عملكرد قابل قبول در حوزه تسهيلات ويژه كرونا و ارائه بسته حمايتي به جامعه پزشكي قدرداني كرد.
همچنين در اين ديدار، کارکنان شعب در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل و ارائه دیدگاه ها و راهکارهای خود در راستاي پیشبرد امور شعب پرداختند.