:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تغییر ساعت کار شعب بانک ایران زمین در استان کرمانشاه به‌دلیل شیوع کرونا

با توجه به ابلاغیه استانداری استان کرمانشاه در خصوص نحوه فعالیت و حضور دستگاه های اجرایی استان، برخی شعب بانک ایران زمین در شهرستان های استان تعطیل و مابقی شعب با کاهش ساعت کاری به مشتریان محترم خدمت ارائه می کنند.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا، ستاد مدیریت مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه اعلام کرد: نحوه فعالیت و حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی و سایر ادارات در شهرستان ها از روز دوشنبه 5 آبان ماه لغایت 12 آبان با حضور نیمی از کارکنان از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر فعالیت خواهند کرد.
بر اساس این مصوبه ساعت کار ارائه خدمات به مردم در شعب بانک ایران زمین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، روز‌های شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8:00 تا 12:00 است.
همچنین با توجه به مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شعب بانک ایران زمین در شهرستان های اسلام آباد غرب و هرسین از روز دوشنبه 5 آبان ماه لغایت 12 آبان و شهرستان دورود از تاریخ 6 آبان ماه لغایت 8 آبان ماه در راستای مهارشیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.
با توجه به بالا بودن احتمال شیوع و انتقال ویروس کرونا ضروری است هموطنان گرامی و مشتریان بانک ایران زمین با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال را جایگزین مراجعه به شعب نمایند و در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ساعات کار شعب بانک ایران زمین با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 24809-021 تماس حاصل نمایند.