:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در خصوص برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
اقتصادگردان- سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مسئولان حوزه حمل و نقل گزارشی را درباره برنامه های سازمان راهداری برای بهبود وضعیت حمل و نقل کالا ارائه کردند. همچنین سازمان راهداری سامانه آنلاین لجستیک و باربری کشور را معرفی کرد.این سامانه وظیفه رصد آنلاین حمل کالا را عهده دار است.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بر این شد که اعضای کمیسیون در هفته های آینده، بازدیدی از بخش کنترل بارنامه حمل و نقل کالا در سازمان راهداری داشته تا مجلس به این سازمان برای تقویت ناوگان حمل و نقل باری کمک کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: همچنین در جلسه امروز بحث حمل و نقل جاده ای به ویژه حمل کالا با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری مورد بررسی قرار گرفت. ما شاهد بودیم در سال ۹۷ کامیون داران درگیر مشکلاتی برای تأمین تجهیزات شدند. خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، این مسائل تا حدودی رفع شد. این اتفاقات منجر شد که سازمان راهداری به سمت تأمین زنجیره لجستیک کشور حرکت کند.